יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

מוצר בחינם בהתנית קניה או בקנית מוצר אחר


 1. מוצר בחינם בהתנית קניה - ברשת יש וגם ברשתות אחרות לעיתים נותנים מוצר\ים במתנה מעל קניה מסוימת בד"כ מעל ל-50 או 100 ₪ ולחברי מועדון. דוגמאות למתנה שהיו השנה : רביעיית פפסי מקס 250 מ"ל (תשלום פקדון) מיץ ענבים יש ליטר, לחם אחיד ועוד.  ולכן בד"כ במתנה יש לצפות להתניית קניה ולחברי מועדון.

בנוסף יתכן שהמוצר במתנה אך אין המוצר במלאי (עוד תרגיל של הרשת או שבאמת נגמר המלאי ומחכים למלאי הבא או שהספק לא בא לספק את הסחורה), יש לשאול בקופה הראשית. רשת יש לפני החגים ב-2011 נתנה ראש דג במתנה לכל מי שקונה בכפולות של 50 ₪ (כל 50 ₪ קניה מזכה בראש דג אחד ולא לקניה אחת בלבד). המתנה נגמרה תוך כמה ימים ,למרות שנשארו שבועיים. מי שניצל את המבצעים וקנה בתחילה קבל את ההטבה. מי שקנה יותר מאוחר לא קבל.   

2. יש מוצר בחינם בהתניה בקנית מוצר אחר או מוצר נוסף. אתם קונים רק כאשר אתם צריכים את 2 המוצרים ולא מוצר אחד במבצע,ואתם קונים כאשר אכן המוצרים זולים או בשקלול מחיר 2 המוצרים יחד יוצא בממוצע שהמחיר זול לשניהם(להזכירך מוצר אחד בחינם ללא תשלום ומשלמים רק על מוצר אחד).אם אתם לא קונים או לא צריכים את המוצר,אז המבצע לא רלבנטי עבורך.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה