יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

כמה מילים על הדרת נשים ובית שמש


כמה מילים על הדרת נשים ובית שמש
  הוכח שבישראל פרסומות עם חרדים זכורות וגם אהובות (דוגמא חרדים נגד מסך טלוויזיה HD של YES). איזה משרד פרסום עושה פרסומת עם חרדים למוצרים עכשיו ? מזמן לא עשו פרסומות ועכשיו גם לא. תקציב הפרסום ירד עקב המיתון. האם מכינים לנו הפתעות לכבוד חנוכה?

בחברה החילונית יש פגיעה מוחשית בכבוד האישה ובזכויות האישה כמו שיתבאר בדוגמאות לקמן ואף אחד ואחת לא מבטיח שזה לא יקרה שוב (וזה אכן יקרה שוב ושוב),אך החברה החילונית מסתכלת על ההפרדה בחברה החרדית באוטובוס ועל בית שמש ,כאילו שלחברה החילונית אין מה לתקן והכל בסדר.


ברדיו בבוקר שמעתי שיש מאות רבות של נערות חילוניות יהודיות שנחטפות ע"י ערבים\בדואים בדרום (בנוסף לאלפים רבים של נערות יהודיות שנשואות לערבים בכפרים שלהם) . יש שבוי שנקרא שליט, ויש מאות נערות ונשים שגם שבויות אצל הערבים.
יש במקלטים של נשים מוכות רובם ככולם נשים חילוניות ולא דתיות, הן וילדיהן.יש הרבה גברים שמכים את נשותיהם וגם את ילדיהם. ואני לא מדבר על גברים חילונים או נשים חילוניות מסוממים או אלכוהוליסטים
יש עדין אפליה של נשים במקום העבודה על קידום בעבודה לעומת גברים וגם שכר נמוך יותר מגברים באותו תפקיד.
יש ניצול  נשים חילוניות במקום העבודה ע"י גברים . תתקבלי לעבודה אם תשכבי איתי (היו כמה מקרים עם פקידי לשכת תעסוקה ופורסם בכלבוטק ,היה עוד מספר עדויות של נשים על גברים כאלו בפרט שמדובר התפקיד נחשק. 
אונס של נשים חילוניות בבתים שלהם ע"י פריצה (בפרט מי שגרה לבד או בשכירות). צילום נשים וילדות בעירום בסתר עם מצלמה נסתרת והפצה בציבור ברשת האינטרנט.אותו דבר כאשר גונבים טלפון סלולרי או מחשב של אישה או נערה ויש בטלפון או במחשב צילומי עירום וכיוצא.
יש מקרים רבים של גילוי עריות במשפחה חילונית- אח ואחות, אבא ובת ,סבא ונכדה, דוד ואחין ועוד. ילדות שמוטרדות מינית כולל אונס בבתי ספר ע"י ילדים. מספר מקרים מזעזעים של אונס קבוצתי (מספר נערים שכבו יחד ואחד אחרי השני עם בחורה)בקיבוצים ובערי השרון ועוד.  מקרים של אנס סדרתי
יש הטרדות מיניות על נשים חילוניות מצד גברים חילונים בתחבורה ציבורית בפרט שהרבה קווים עמוסים לאורך היום, בנוסף שיש גברים דתיים שלא מעונינים לגעת בנשים ולא להריח את הבושם והריח שלהם ולא כל מגע כלשהו. ולכן החרדים מעדיפים הפרדה בין נשים לגברים בתחבורה הציבורית , אבל כנראה שהחילוניות רוצות להיות מוטרדות מינית, העיקר שלא יהיה הפרדה ויוכלו לשבת מקדימה ולא מאחורה.
יש מספר משפחות חילוניות (האבא או החבר\הבעל) שמכרו את הבת שלהם לזנות תמורת כסף.
יש מאות פדופילים חילונים עם כתבי אישום על עבירות ותקיפה בילדים וילדות, שיכול לפגוע גם בילד שלך (אלא אם יש לך רק ילד בדמות כלב או חתול) , אבל רלבנטי יותר לחילונים לכנות איזה חרדי בשם פדופיל, רק כי הוא רוצה שילדות (והוריהן בעיקר)ישפרו את התנהגותן גם ילכו יותר בצניעות.  להזכיר, בחוק אדם נענש עקב מעשה ולא על מחשבה. 
אני מבין שעבור החילונים יש אטרקציה לראות את החילונים צועקים ורבים (בבית שמש ובמאה שערים) . אז יש מקומות שיש זאת  כל השנה ובאופן חוקי - לכו למכוני כושר, למכוני קרב מגע ולאומנויות לחימה ותראו גברים  חרדים שרבים שם עם צעקות אחד עם השני

החילונים שואלים מדוע החרדים והרבנים החרדים לא מגנים את תופעת המופרעים בבית שמש ? התשובה - האם החילוני\ה מגנה כל פריצה/ שוד/ אונס\רצח\גניבה\הונאה ועוקץ\זנות ועוד עבירות פליליות  שנעשות על ידי חילוניים ? (התשובה היא לא כמובן וזה עובדה) אז  מדוע החרדים צריכים לגנות כל מעשה נבלה נגד הדת שנעשה על ידי מתחזים לחרדים רק בתלבושת, כאשר ברור לפי הדת שהדבר לא נכון ?

אני מבין לחלוטין חילוני\ה שמתרגש מהמצב שהיה בבית שמש ובהפרדת האוטובוס באשדוד - הוא מעולם לא הכיר חרדי לעומק, לא הכיר רב חרדי , הוא גם לא רוצה לדבר ולהכיר חרדי והוא מעדיף שהבן\הבת שלו תהיה מתחלואי החברה החילונית (או בקבר) אבל ח"ו לא דתי\ת, הוא מכיר חרדי רק דרך התקשורת החילונית כאילו מדובר בחדשות חוץ והוא פריאר שקונה מה שהתקשורת החילונית מוכרת לו (כמו בקניות בסופרמרקט) - אז יש מה להתפלא שהוא מגיב בצורה כזו ?

כמובן שיש הדרת גברים- יש ארגוני נשים למען נשים בלבד, יש עסקים וקורסים לנשים בלבד. יש מכון כושר לנשים בלבד (סטודיו סי), יש מסיבות ומעודונים לנשים ועוד ועוד.

שום גבר אף פעם לא טען להדרת גברים. רק נשים טוענים להדרת נשים. זה נוסע מחוסר הבטחון העצמי של הנשים ,ורצונם לדחוף את האף לכל מקום שיש גברים.הן כנראה חושבות שללא גברים הם לא שוות הרבה.. הגברים מעדיפים שיהיו במקום כמה שפחות נשים ולא כמה שיותר ויהיו לבד.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה