יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

בדיחות על שלום בית וזוגיות וחתונות


בדיחות על שלום בית וזוגיות וחתונות

להלן מובאות בדיחות וחידודים של הרב לסרי מיכאל מכמה הרצאות בנושא של שלום בית וזוגיות

 הרב לסרי העיד שיש בחורה אחת בלבד שהצחיקה אותו עד מוות. צפונובונית שחזרה בתשובה מרמת אביב ג', הזמינה אותו להרצאה בביתה. מכיוון שדברה בלשון של "כזה" "כאילו"(הרב כאילו ממש נמצא כאן) היא רצתה לברך על המי לפני ההרצאה. הרב פחד שתוסיף "כזה" ו"כאילו" באמצע הברכה. אבל לא. היא אמרה ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם , שהכל, אבל מה זה שהכל, נהיה בדברו.הרב אמר שהברכה לבטלה כי היא שנתה מנוסח הברכה, הבחורה אומרת לו ,אל תפריע לי מהדבקות בשם. לסיכום : חילוני\ת שחוזר בתשובה ללא הדרכת רב, גרוע מחילוני!

אני מכיר את החתן כבר 20 שנה. איפה הכלה? איזה נפילה היא נפלה !

 יש חתונת נחושת-יש חתונת כסף -יש חתונת זהב, ואח"כ יש חתונת שיש...(מצבה)

 שואלים גבר בחתונת כסף, איך עברו עליך החיים עם אשתך, הוא עונה כמו יום אחד. איזה יום? יום תשעה באב...

 שואלים גבר ,כמה ילדים אתה רוצה? עונה 16. למה 16 ? שאשתי תהיה אמ16, ועל ההתחלה תלד שלישיה שתהיה mp3 .

התחתנת? אני לא מאמין! מי האומללה ?

חתן נשוי מברך את הרווקים "בקרוב אצלך". גם הרווקים מברכים אותו חזרה "גם בקרוב אצלך"
מודעת היכרות: אני גבר מזל דלי מחפש מזל סמרטוט

סימילאק- שימי לאק

שרברב אומר לאישה שיש לה סתימה בביוב כי יש שם סמרטוט. האישה אומרת לו: איך זה יכול להיות? הרי הסמרטוט נמצא בעבודה!

יש מצא אישה מצא טוב, ויש מצא אישה מצא דוב (אישה שעירה כדוב)

בחורה אמרה לבחור נשוי: אם הייתי אשתך ,הייתי נותנת לך לשתות רעל. והבחור עונה, אם היית אשתי, הייתי שותה ..

בבית של חתן וכלה חדשים צריך לכתוב ולצייר " סכנה, כאן בונים"

אדם וחוה הצליחו בזוגיות ,לא בגלל שלא הייתה להם חמות, אלא בגלל שהיו לבד, עד שהתערב הנחש

אחד הגיע לבית חברו וראה שאשתו מכה את החבר ,והחבר בוכה. החבר אומר לו מצבך טוב, ל אין אפשרות לבכות - אשתי מכה אותי ואומרת שתוק, מכה שתוק.

בעל בא לרב ומבקש להתגרש. הרב שואל אותו למה? הבעל עונה אשתי זורקת עלי צלחות. הרב שואל כמה זמן? הבעל עונה 7 שנים. הרב שואל בתימהון 7 שנים אשתך זורקת עליך צלחות ואתה רוצה להתגרש עכשיו, מה קרה? עונה הבעל : השבוע היא התחילה לפגוע!

בעל טרי התעצבן על אשתו ששוברת כלים בשטיפה. אמר לה נמאס לי שאת שוברת כלים והורסת את הסטים, אני אשטוף כלים. הבעל שוטף והאישה עוקבת ,אין כלי אחד שבור! לאחר כמה שבועות ,היא אומרת לבעלה הפנמתי את הלקח ,תן לי לשטוף כלים, אני לא אשבור. לא עובר יום, יש צלחת שבורה. האישה לוקחת את השברים וממהרת לחנות כלים ושואלת את הזבן האם יש להם מערכת כלים כזו פתוחה. הזבן עונה שכן. האישה מתענינת ושואלת, איך יש לכם סטים פתוחים. ענה, יש גבר שמגיע לכאן מידי יום ולוקח צלחת...
אם יש ריב בין הבעל לאשתו מי ישן ליד החלון, האישה גוברת, ולא מהטעם שכך לגבר יותר קל לזרוק אותה מהחלון...
 הבעל אומר לאשתו, עוד לא נולדה אישה כמוך, ואם היא נולדה, היא כבר מתה מזמן

יש אהבה ממבט ראשון ויש גט וגירושין ממבט שני
 
גבר אומר: אני ואשתי בסדר גמור. השאלה מי בסדר ומי גמור

גבר רוצה תמיד לומר בבית את המילה ... לא האחרונה. את המילה "בגללך", הכל בגללך.

בארץ כל זוג שלישי מתגרש, ברעננה זה כל זוג שני ,כי רוצים להתרענן מידי כמה חודשים

לאחר שמתחתנים לוקחים משכנתא, ככתוב מצא אישה מצא חוב

גבר אומר לאשתו תארזי את החפצים, שואלת האישה נוסעים לחו"ל? לא,עונה הגבר ,את חוזרת לאימא שלך

איזה פרחים אתה קונה לאשתך? רקפות -רק כאפות

 אישה רוצה שהבית יהיה נקי, והגבר רוצה שהבית יראה נקי

זוג מתאים לפי מידה יש רק בחנות נעלים (ולא איש ואישה)

בעל שאל את אשתו ,איזה צבע את רוצה את הסלון? ענתה בצבע זית. חזרה בערב והכל  שחור. אמרה לו מה זה? אמרתי צבע זית. אמר לה ואין זיתים שחורים?

גבר אחד היה מנשק את המזוזה בקול שהיה יוצא מהבית ואומר להתראות. שאלה אותו אשתו, מתי אתה תנשק גם אותי ? ענה: כאשר תהיי תקועה בבית כמו המזוזה! ה' ישמור מבעלים כאלה

בעל אמר לאשתו שקנה לה מתנה, לקח אותה להר המנוחות, הראה לה את הקבר שקנה לה.אמר לה סגולה לאריכות ימים הוא קנית חלקת קבר בחיים. לאחר שנה,שואלת איפה המתנה? אמר לה הבעל, קודם תשתמשי במתנה הראשונה ואח"כ אקנה לך מתנה יותר גדולה (מצבה)

אישה אומרת שהמתנה הכי גדולה שקבלתי בחיים זה בעלי,רק חבל שלא קבלתי יחד עם זה פתק החלפה

 אמא מאכילה תינוק בשיטת האווירון ,עוד לפני שהוא יודע מהו עפיפון. האם גם לתאומים מאכילים בשיטת אווירון? ברור רק בתאומים (מגדל). היה במגדלי התאומים מסעדה, אחד הזמין עוף, קבל רק כנף

יש גם הרב דיאמנט כיועץ זוגיות , ועל הדרך אזכיר מעשה שסיפר על גבר שהתקשר אליו ב-23.30 בלילה ואומר לו שהוא חייב להגיע אליהם לבית ,כי זה ממש ענין של פיקוח נפש! לא פחות. הרב אמר לו שהוא כרגע נמצא בטיפול של זוג אחר ובשבילם זה גם ענין של פיקוח נפש. תמתין עד הבוקר אני אגיע אליך. בבוקר השכם מגיע לאותו גבר נשוי. הגבר משפיל עיניו ואומר שהכל בסדר . הרב סקרן, אתמול אמרת ענין של פיקוח נפש ,עכשיו הכל בסדר מה קרה? הגבר לא רצה לומר. לאחר כמה הפצרות ,הגבר אמר שהיה ויכוח בינו לבין אשתו מי יזרוק את הזבל! לא פחות זה ענין של פיקוח נפש! חייב לפני השינה לא יכול לחכות למחר ולא קודם. הלכתי להתפקע ששמעתי זאת, לאן הגענו?

סרטון אוסף בדיחות יהודיות מצחיקות מאד.
  http://www.youtube.com/watch?v=OqK3Nd8Queo&feature=related    
Top of Form

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה