יום שני, 19 בדצמבר 2011

רשתות שיווק מזון שאנו קונים באופן קבוע ועראי


רשתות שיווק מזון  שאנו קונים  באופן קבוע ועראי

אילו רשתות שיווק מזון  אנו קונים באופן קבוע? במגה בקניון קרית אונו בעיקר מוצרי יסוד בפיקוח וירקות ופירות במבצע,

ברשת יש בבני ברק (ששיכת לשופרסל) שמופנית לקהל יעד חרדי (רלבנטי בעיקר בכשרות הבע"ד- בשר עופות דגים,וגם כשרויות בד"ץ בלבד ולא רק רבנות)  אנחנו קונים את רוב המוצרים באופן קבוע מידי חודש, ולרוב יש מחירים זולים כולל הנחות תקופתיות בחגים ומבצעים לחברי מועדון.

בכמעט חינם באור יהודה אנו קונים את ההשלמות עם מבצעי השבוע ולחברי מועדון טובים יותר מיש ורשתות מתחרות אחרות. לא קונים בהתניית קניה גבוהה.   

אילו רשתות שיווק מזון  אנו קונים  באופן עראי? יש מגה בול בגני תקוה ליד קרית אונו שבד"כ אנחנו קונים שם מבצעים מידי פעם שמתפרסמים של ירקות או דגים וכיוצא.המוצרים במגה בול לא יותר זולים לנו ממגה ב- 7%  שאנו מקבלים ממגה.המוצרים הזולים הם לרוב מותג פרטי של מגה ללא כשרות ראויה.

יש רשת שיווק חרדית בר כל בבני ברק שקונים לעיתים רחוקות כמה מבצעים. ויש גם רשת שיווק קטנה חרדית נתיב החסד שקניתי מוצרים בזול בפתיחת חנות הרשת בקרית הרצוג בבני ברק. יש רשת שיווק חדשה בסוף 2011 סופר ברקת ביהוד עם מבצעים.

יש רשת שופרסל שלי בקרית קרינצי ליד קרית אונו ותל השומר ,רבע שעה הליכה. אנו קונים בתווי קניה של שופרסל ואת מבצעי שטראוס ועלית ושאר חברות בפייסבוק במדיה החברתית בשיתוף פעולה עם שופרסל. מבצעים כמו בראש השנה 2011 מוצרים ב-10 ש"ח. מבצעי ירקות ופירות. את שופרסל דיל זול יותר ביהוד אך רחוק ולא כדאי כלכלית

חביב בקרית אונו יקר,בנוסף שאנו לא קונים ממי שלא משלם לעובדיו שכר הגון ובזמן. יש ויקטורי בסוף גני תקוה וצריך נסיעה באוטובוס, אין לנו כ"כ כדאיות קניה , אין מבצעים יותר זולים, וכאשר יש מבצע יותר זול בד"כ יש התניית קניה ולחברי מועדון.

מלבד זאת אין רשתות שיווק אחרות קרובות. יש רשת חרדית "אושר עד" ויש גם רמי לוי- שניהם בבני ברק ליד קניון איילון וליד הרכבת ,אך נגיש בעיקר למי שיש רכב.צריך 2 אוטובוסים להגיע לשם. בנוסף שאין פרסום מבצעים של הרשתות,כך שאני לא יכול לדעת האם יש מבצעים או אין.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה