יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

סיבות מוצדקות ולא מוצדקות לחוסר מלאי מבצע ברשת שיווק


סיבות מוצדקות ולא מוצדקות לחוסר מלאי מבצע ברשת שיווק

חסרון ידוע במבצע שהמוצר לא במלאי ברשת השיווק.ויש לכך מספר סיבות מוצדקות :

1.המלאי נגמר במהירות ורשת השיווק לא יכולה לעמוד בביקוש עקב היצרן הספק שלא יכול לספק יותר סחורה (רלבנטי גם באתרי הקופונים לעסקים קטנים)

2. רשתות שיווק אחרות איימו על הספק לא לספק את הסחורה (טענת רמי לוי להגבלים העסקיים על חסרון המצות בשנה שעברה תשע"א).

3.הספק לא הביא סחורה בזמן שנקבע ע"י רשת שיווק.

4.רשת השיווק לא שמה את המוצרים במדף אלא נשאר במחסן.סדרן סחורה שלא רשת השיווק לא עובד, או שעובד על דברים אחרים. כאשר יקבלו סדרני סחורה הוראה מהמנהל (לאחר תלונות הלקוחות או בלעדיהם) לשים את הסחורה במדף, הסחורה אכן תהיה על המדף.  

5.הרשת שיווק מעונינת לעשות ויסות של מכירות המוצר ולכן בזמנים מסוימים ביום אין את המוצר. לקוח שמעונין במוצר שיגיע בשעות מסוימות. אין שמירת מלאי למוצר ללקוח מסוים.

6. סופר ברשת לא יכולה לקבל סחורה ביום אלא בלילה עקב תקנה עירונית, לא הזמין מאתמול יותר סחורה כי לא ידע שיש מבצע (תירוץ של מנהל ב"יש" רשת שיווק בבני ברק ) 

** סיבה לא מוצדקת - אין כלל את המוצר במלאי וגם לא יהיה בקרוב,אבל העיקר שהלקוח הגיע וכנראה יקנה מוצרים אחרים,כי ההנחה הפשוטה (והנכונה) של כל רשת שיווק שאם לקוח בא לרשת שיווק הוא לא ייצא ריקם אלא יקנה. מועטים הלקוחות שאכן לא קונים דבר וחוזרים לבית.  

מכירים עוד סיבות מוצדקות או לא מוצדקות? כתבו למטה בתגובות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה