יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח תאונות אישיות בסוכנות ביטוח הילית ביהוד


ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוח תאונות אישיות בסוכנות ביטוח הילית ביהוד
בחמישי שבוע שעבר קבלתי הפניה מלשכת תעסוקה יהוד על עבודה במכירות טלפוניות בסוכנות ביטוח הילית ברחוב העצמאות 6 קומה 2 ביהוד ליד קניון סביונים מול חנות ירקות. לא הלכתי ברגל מלשכת התעסוקה לסוכנות ביטוח אלא חזרתי לבית.

התקשרתי בצהרים לטלפון הנייד של אשת הקשר ליהא (בטופס ההפניה כתוב ליהי והיא תקנה אותי, אמרתי לה שבטופס ההפניה יש טעות ) ואמרה שהיא בראיון,אמרתי שגם אני לקראת ראיון, מתי אפשר להתקשר,האם 16.00 מתאים?  אמרה ב-15.30 .

לאחר שחזרתי מהראיון לבית ב15.30 התקשרתי אליה.והיא זכרה מהראיון ושאלה איך היה? אמרתי שבסדר ואמר שיחזרו אלי עוד כמה ימים ויש עוד ראיונות. נשמע לא רציני. אמרה כי גם אנחנו המעסיק מוצף בקורות חיים ובראיונות. אמרתי שזו הנקודה במקום להתמקד בדרישות התפקיד ובעובדים ,מקבלים עובדים לא רלבנטים לראיון.

דברתי איתה כמה דקות ,לא בקשה לבסוף שאשלח קורות חיים.ספרה קצת על הסוכנות ביטוח הילית שהיא מותאמת לביטוחי חיים ובריאות לעובדים זרים.

שאלה אותי מה הניסיון במכירות ובביטוח ? עניתי שעבדתי בחברת ביטוח דקלה  במכירות ביטוח תאונות אישיות ללקוחות קופות חולים כללית  והסברתי למה פוטרתי מהעבודה. וגם עבדתי באילון גמל בתיאום פגישות לסוכני שטח גמל והשתלמות.

אמרה שהעבודה במכירות של תאונות אישיות ויש בתחום הרבה כסף,ולכן יש חברת ביטוח AIG והרבה סוכנויות ביטוח שמוכרות ביטוח תאונות אישיות .

אמרה שהמוקד חדש ובהקמה וצריך 4 עובדים בלבד,ולי יש יתרון כאחד שעבד בחברת ביטוח ומכר ביטוחי תאונות אישיות.

לא אמרה את שעות העבודה ומשך משמרת וכמה ימים בשבוע, רק אמרה ששעות העבודה בוקר או ערב,מה שנוח לי אם אני אהיה טוב (אני מעדיף בוקר, אך יכול לעבוד גם בערב) . לא אמרה את השכר.לא אמרה האם מדובר בלקוחות קיימים או חדשים של סוכנות ביטוח הילית וכיוצא  

קבענו ראיון ליום ראשון בשעה 11 בבוקר ואביא קורות חיים ולא לשלוח לה קורות חיים בפקס או במייל .ומסרה עוד מספר טלפון נייד. לאחר רבע שעה התקשרה שוב כדי לכתוב את שם המשפחה שלי ,כי יש עוד איל לראיון וכדי שלא תתבלבל בינינו. יש לה כנראה שמיעה וזכרון לא טוב לשמות.

לא מתכוון להגיע כלל לראיון,לא מתכוון לבזבז זמן ונסיעות על ראיון עקר ללא תוצאות חיוביות. מדוע? כי הסיכוי להתקבל לעבודה קלוש. למה?

הבחורה לא רוצה לקבל את קורות החיים שלי קודם לפני הראיון והיא תקרא את קורות החיים שלי תחילה בראיון. וכמו שציינתי בפוסטים הקודמים,זה פתח לאי קבלה לעבודה מסיבות שונות. ואם הבחורה הייתה קוראת את קורות החיים שלך במלואם, היא לא הייתה מזמינה אותי לראיון.

הבחורה לא זוכרת שמות וגם לא שמעה כראוי וגם לא טרחה לכתוב זאת בתחילה,(שם המשפחה מהדב, והיא אומרת מהדם.אייתי באותיות את שם המשפחה - לא יכלה לכתוב 4 אותיות –מ,ה,ד,ב) ואם יש לה בעיה קוגניטיבית בשמות ,יש לה בעיה גם בקבלת החלטות של קבלה לעבודה.

היא בוודאי חושבת שהייתי בתפקיד מכירות תאונות אישיות בחברת ביטוח דקלה הרבה זמן, והייתי שם חצי שנה בלבד.

היא לא יודעת שאני חרדי עם זקן פאות וציצית,ולכן תהיה בהלם כאשר תראה אותי. לזכור שקבלה לעבודה היא כמו בחירת בן זוג. בחורה חילונית לא תבחר בחרדי כאשר יש גם חילוני, ולא משנה גם אם החרדי יותר טוב. 

בנוסף התפקיד לא מתאים לי לתפקיד ארוך טווח – תמיד אפשר להתקבל לעבודה ולעבוד חודש חודשיים ללא תוצאות מכירות ולקבל פיטורין. אולם אני לא מעונין בכך.

אני לא מעונין לעבוד במכירות של ביטוח תאונות אישיות. הייתי כבר במספר ראיונות עבודה,כמו שכתבתי כאן בפוסטים כמו בסטנדרד ביטוחים בפ"ת, שהתברר לי לבסוף שמדובר במכירות רק של ביטוח תאונות אישיות וסרבתי להמשיך בתהליך. אני מעונין לעבוד במכירות של בריאות וחיים.

העבודה בשעות הערב שאני מעדיף בוקר וצהרים (למרות שהיא אמרה שיש אפשרות לעבוד בבוקר, הסיכוי קלוש). בערב אני לומד ומתפלל ונמצא עם המשפחה .

המשרה חלקית ולא מלאה (אין משרת מכירות טלפוניות מלאה). אין אפשרות לעבור לתפקיד אחר באותה סוכנות ביטוח. כי אם אתה טוב, תישאר בתפקידך, למה לעבור תפקיד? 

כאשר אתה עובד במשרת מכירות, אם אתה לא עומד ביעדי מכירות, אתה מפוטר, ללא הזדמנות נוספת. בנוסף שהבונוסים על מכירות נמוכים יחסית ובד"כ השכר הבסיס קרוב למינימום.  

אני התקשרתי אליה מהטלפון הקווי של הבית והבחורה לא בקשה ממני את הטלפון הנייד. היום ראשון ,לאחר שלא הגעתי לראיון (כלל),הבחורה התקשרה אלי לבית כדי לדעת למה לא באתי לראיון ובקשה את הטלפון הנייד. ההורים שלי כמובן לא מוסרים את הטלפון הנייד. הגיע הזמן שיחפשו אותי בגוגל וימצאו את הטלפון. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה