יום שני, 19 בדצמבר 2011

המדריך לפיצוח השיטה של רשתות שיווק מזון



המדריך לפיצוח השיטה של רשתות שיווק מזון


איך אפשר לחסוך כסף  ולהרוויח כסף   מפעולות שיווק ברשתות השיווק ?

איך אפשר לקנות יותר ולשלם פחות ?

איך אפשר לקנות כרגיל ולשלם פחות ?

איך לא לתרום מכספך לרשתות השיווק?

מאת איל מהדב מקרית אונו כלבויניק במנהל עסקים
מומחה לשיווק וצרכנות ברשתות שיווק

טלפון נייד: 0525-968568
אימייל: eyalm34@gmail.com
Eyal mahadav  ברשתות חברתיות פייסבוק וגוגל+. Eyalm34  בטוויטר.

כל הזכויות שמורות לאיל מהדב ©

המדריך נכתב בעיקר בלשון זכר מטעמי נוחות 
והוא מתאים לגברים ונשים ונוער וילדים.

 בס"ד  
הקדמה

מי שמעונין לא ליישם את מה שכתוב במדריך , מי שמעונין להמשיך לבזבז כסף ולא לחסוך , מי שמעונין להמשיך להיות עובד סוציאלי של רשתות השיווק והיצרנים- המדריך הזה לא רלבנטי עבורך. סגור את המדריך והמשך לשלם יותר ולבזבז יותר כסף.

המדריך נועד להסביר איך לפצח את השיטה השיווקית (שכוללת הרבה שיטות) של רשתות השיווק בתיאום\לא בתיאום עם יצרני המזון ועם היבואנים.  

המדריך נועד למי שמעונין להרוויח ולחסוך כסף -  לקנות יותר מוצרים ולשלם פחות.לקנות את רשימת המוצרים הרגילה  ולשלם פחות. לקנות את רשימת המוצרים הרגילה בתוספת של עוד מוצרים ולשלם אותו דבר כמו בקניה הקודמת.

אני מבטיח לך עם אחריות שאם תיישם את מה שכתוב במדריך תוכל לחסוך מאות עד אלפי ש"ח מידי שנה כל שנה רק בקנית מוצרי מזון (וכל שכן בעוד מוצרים)בהתאם לצריכה שלך.

במדריך יהיה בסיס תיאורטי-מעשי ואחריו יהיו התוצאות והמסקנות איך לחסוך כסף. המדריך כתוב בשפה פשוטה שכל אחד ואחת יכולים להבין.

למרות שהמדריך שווה הרבה מאד כסף ובקלות יכולתי לתמחר אותו בעשרות שקלים, אני מעניק לך את  המדריך הוא ללא תשלום בחינם לחלוטין. אפשר להעביר אותו במייל בלבד באופן חופשי או בקישור הורדה בדף תוך שמירה על זכויות יוצרים ותוך חוסר שינוי במדריך עצמו ותוך ציון שמי כבעל המדריך.

אין כל רשות ממני שאדם יעביר\ ישווק את המדריך ויקבל כסף או שווה כסף עבור המדריך, אין רשות לשים את המדריך באתרי מסחר אלקטרונים גם בחינם.  

בניגוד לשאר הכותבים והמשווקים אין לי כל ענין לשווק ולספר על עצמי ,כי אותך הלקוח זה ממש לא מענין ולא צריך לענין. צריך לענין ומענין אותך יותר התוכן של המדריך. מי שבכל זאת מתעקש לדעת, יכול לעשות עלי חיפוש בגוגל: איל מהדב  קורות חיים, ויקבל תוצאות של קורות חיים בבלוגים שלי בבלוגר ובתפוז.  

אפשר להירשם בבלוג ולקבל עדכונים לכל העלאה של פוסט חדש, או לעקוב אחריי בטוויטר ,או לבקש חברות אישית בפייסבוק ובגוגל+.אין לי ולא יהיה לי דף עסקי בפייסבוק ובגוגל + ואתר אינטרנט.

מכיוון שאני כלבויניק במנהל עסקים וגם אני בעד בד"כ סחר חליפין , אין לי כל התנגדות שמי שקבל כל הנאה מהספר והוא בעל עסק או עצמאי שישלח אלי למייל בחינם חומרים שלו בכל תחום שהוא. אני מבקש ודורש לא לשלוח אלי פרסומות.   

וכמובן אם יש לך הכרת תודה, הערה או הארה על המדריך כולל טעויות כתיב ודפוס- את\ה מוזמנים לשלוח אלי למייל או לדבר איתי בטלפון. לא בשבת וחג.

הערה כללית: במדריך מובאים בעיקר מחירי מוצרים ורשתות שיווק במרכז ולא בצפון או בדרום,אם כי חלק מהרשתות נמצאות בכל הארץ. 

מי שמעונין לקבל ייעוץ צרכני ברשתות השיווק ואיך חוסכים כסף תמורת תשלום יכול ליצור איתי קשר במייל ובטלפון.


המדריך מחולק בפוסטים בבלוג . לאחר פוסט זה יועלו תחילת המדריך. ולאחריו יועלו גם שיטות השיווק של רשתות שיווק מזון. בחודשים שעברו העליתי עשרות פוסטים מהמדריך, ולכן אני לא מפרסם אותם שנית. אפשר לעקוב אחרי הפוסטים על חדשות ברשתות המזון שאעלה בעתיד.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה