יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

כאשר יש פרסום מבצע או הנחה מה הדברים הבסיסיים שצריך לבדוק?


כאשר יש פרסום מבצע או הנחה מה הדברים הבסיסיים שצריך לבדוק?

יפה שאלת שיש משהו שצריך לבדוק. מי שקונה מבצע ללא בדיקה על פרטי המבצע ,צפוי להפתעות לא נעימות.תחילה צריך לבדוק את המחיר של מוצר אחד ליחידה לפי המבצע. אם המוצר לא זול לפי המחיר הראשוני שקבעתם ,אין טעם להמשיך הלאה בבדיקה.

המשך בדיקות רלבנטיות: מתי מתחיל המבצע (קנית המוצר לפני תחילת המבצע תחויב בתשלום מלא ללא מבצע) , מתי המבצע מסתיים (קנית המוצר לאחר תפוגת זמן המבצע תחויב בתשלום מלא), האם יש התניית קניה על המבצע (אם לא הגעת לסכום הכסף בקניות ללא מבצעים, תחויב בתשלום מלא על המוצר), האם יש התניית כמות קנית יחידות המוצר במבצע (מעבר למספר המוצרים במבצע תחויב בתשלום מלא). האם המבצע רק לחברי מועדון של רשת השיווק (מי שלא חבר מועדון או שהוא חבר מועדון אך לא מחזיק בקניה את כרטיס המועדון ישלם מחיר מלא), האם המבצע הוא רק למחזיקי כרטיס אשראי של רשת השיווק (מי שלא משלם בכרטיס אשראי של רשת השיווק משלם מחיר מלא), האם המבצע רק למחזיקי תו הנחה או קופון (אין תו הנחה או קופון יש מחיר מלא)  ועוד.

נכון שרשתות השיווק טורחות לכתוב את תנאי המבצע,בפרט את ההגבלות המשמעותיות, באותיות קטנות ולא מובלטות לעומת מחיר המבצע שמובלט עם אותיות גדולות, אך זה לא פוטר אותך מלקרוא את כל המודעה ולא רק את מחיר המבצע במודעה. זה לא משנה אם המודעה נמצאת בעיתון או בפלייר או במחיר המוצר במדף ברשת השיווק או בכל מדיה אחרת – קרא בעיון את כל המודעה, בפרט שכמו שאתה יודע וכמו שציינתי כאן ,שהרשת מעוניינת להטעות אותך,על מנת שתגיע לחנות תקנה מוצרים אצלה במקום ברשת המתחרה וגם תקנה מוצרים יותר ביוקר ולא במבצע ,ולכן אתה חייב לקרוא בעיון את כל המודעה. 

גם אם טעית ולא קראת את פרטי המבצע, או שטעית במשמעות פרטי המבצע ,לאחר שאתה בודק את החשבונית בסופר מיד לאחר החשבון בקופה או שכבר ראית זאת על מסך הקופה,ואתה רואה שחויבת במוצר במחיר מלא ולא במחיר מבצע,יש לבטל את קנית המוצר ובמקרים מסוימים אחרים יש לבטל את כל הקניה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה