יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

הנחות ומבצעים במדיה החברתית בפייסבוק בדף עסקי ולקנות בזול


הנחות ומבצעים במדיה החברתית בפייסבוק בדף עסקי ולקנות בזול

חברות מסחריות ישראליות רבות פתחו דף עסקי בפייסבוק. רק מי שרשום לפייסבוק,יכול ללחוץ לייק על הדף העסקי של החברה ויכול להיות רשום בדף.

 לאחר מכן מי שנרשם יכול להשתתף במבצעים והנחות שהחברה נותנת רק למי שרשום בדף העסקי של החברה.מי שלא רשום בדף העסקי לא יכול לקבל הנחה ומבצע של החברה.

בד"כ מבצע והנחה שעושים בדף העסקי בפייסבוק  לא נמצאים ברשתות שיווק או במדיות שיווק אחרות, אלא רלבנטיות בפייסבוק בלבד ,על מנת למשוך יותר ויותר נרשמים לדף העסקי של החברה.

אין תנאי של נתינת מבצע או הנחה שאתם צריכים להיות פעילים בדף:לרשום תגובות או לתת לייקים, מספיק שאתם נרשמתם בדף ואתם באפס פעילות,כדי לקבל את המבצע\הנחה של החברה.

בד"כ יש שיתוף פעולה בין החברה המסחרית לבין רשת שיווק כלשהו במבצע או בהנחה. לזכור שהמבצע הוא של החברה המסחרית ולא רשת השיווק, ולכן לא צריך כרטיס מועדון כדי לנצל את המבצע\הנחה. ההנחה והמבצע הוא לכולם,גם למי שלא חבר מועדון באותה רשת שיווק.

המבצע או ההנחה יכול להיות על בסיס שבועי או חודשי . למבצע או הנחה של החברה בדף העסקי בפייסבוק יש תווית שמופיעה מצד שמאל בדף. נכנסים לתווית ולאחר רישום קצר למבצע ,מקבלים את קופון ההנחה\המבצע בטלפון הנייד או המייל שלך. לעיתים שניהם לעיתים רק אחד, או מייל או טלפון נייד.  

לא לעשות טעות ולמחוק את ההודעה! מהמייל או מהטלפון הנייד, לא תוכלו להירשם שוב ולקבל שוב קופון במייל או בטלפון הנייד, תקבלו הודעה שכבר נרשמתם, אם כי שווה לנסות ,לעיתים קורות תקלות.

המבצע וההנחה תקפים לפרופיל אחד בפייסבוק, ולכן אם תרצו עוד הנחה\קופון ,ויש לכם עוד פרופיל (לא מזויף, אם כי רמאים יפתחו פרופיל מזויף) ,תוכלו להירשם לדף ולקבל עוד קופון מבצע\הנחה   

כדי לממש את המבצע\ההנחה, יש להדפיס את הודעת המייל או להביא את ההודעה מהטלפון הנייד יש ללכת לאותה רשת שיווק, רצוי לשאול בתחילה את הקופאית הראשית לגבי המבצע , כדי שלא תתקעו בקופה עם קופאית שלא יודעת או עושה בעיות ולא נותנת לך את ההנחה\המבצע. לעשות את הקניות הרלבנטיות ובקופה להציג את הקופון ע"י הדפסת המייל, והצגת ההודעה מהטלפון הנייד.

תתבקשו כמובן מהקופאית לכתוב פרטיים אישיים כמו שם טלפון ות.ז וכיוצא, לצורך וידוא וזיהוי וגם לצורך העברת הפרטים לחברה המסחרית, על מנת שרשת השיווק תקבל ממנה את כסף ההנחה שנתנה לך הלקוח.

האם המבצעים וההנחות שווים ? אפשר לומר שכן. דוגמא לשטראוס ועלית יש שת"פ עם רשת שיווק שופרסל. בנובמבר 2011 היה קופון של שטראוס  40% הנחה. משלמים 50 ש"ח על מוצרי חלב ואחלה סלטים של שטראוס ומקבלים 20 ש"ח הנחה.

ויש גם כפל מבצעים, כלומר אם יש מבצע 2 גבינות 250 גרם ב-10 ש"ח ו-2 גבינות עולות 12.50 ש"ח, אז תשלום החשבון הוא על 10 ש"ח ולא 12.50 ש"ח.   

כמובן שתצטרכו כל שבוע עד חודש לבדוק בדף העסקי של החברה את מהצבע\ההנחה הבא, והאם זה רלבנטי עבורך מבחינת המוצר ומבחינת חסכון.

בנוסף תצטרכו להיכנס לדפים עסקיים רבים של חברות מסחריות,על מנת לדעת האם גם להם יש מבצעים והנחות דרך דף העסקי בפייסבוק או שלא. אפשרי לקבל המלצה מחברים שלך או מחברים בפייסבוק עצמו על מבצעים של חברות מסחריות בפייסבוק.

  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה