יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

כרטיסי קניה נטענים עם הנחה


כרטיסי קניה נטענים עם הנחה

כיום יש כרטיסי קניה שמטעינים אותם בכסף ואפשר לשלם ברשתות שיווק מזון וגם בהרבה רשתות שיווק שהם לא מזון.

הכרטיס הנטען בעצם מחליף את כרטיס האשראי. אולם אם הכרטיס נאבד, גם הכסף נאבד איתו ואין אפשרות לשחזור. יתכן שבחלק מהכרטיסים זה כמו כרטיס אשראי (אם לא, יתכן שיהיה בעתיד) שאפשר לבטל את הכרטיס שנאבד ולהנפיק כרטיס חדש עם הטענת הכסף שנשאר.

אם לחלק מהכרטיסים אין הנחה בהטענה (כלומר אתה מטעין 100 ₪ ויש לך 100 ₪ בכרטיס, בהנחה של 15% יש לך 115 ₪ בכרטיס), אין כ"כ כדאיות כלכלית להטענת הכרטיס בכסף. מלבד שאתה משלם עכשיו את הכסף עוד לפני שקנית משהו,יש גם חשש לאובדן הכרטיס או לניצול של אדם אחר.

כרטיס נטען עם הנחה יש בד"כ למועדוני לקוחות גדולים כמו חבר, אשמורת,הוט,מיטב ועוד. הכרטיס וההנחה בכרטיס היא בשיתוף פעולה בין רשת השיווק (לרוב מגה ושופרסל) לבין מועדון הלקוחות. ומכיוון שלכל רשת שיווק יש קונספטים יקרים וזולים, ברשת היקרה הנחה תהיה קטנה יותר (לדוגמא 90% במקום 100% מההנחה) 

יש  לרוב סכום מקסימלי שאפשר להטעין בכרטיס (1500-3000)  וגם הנחה מקסימלית שאפשר לקבל (לרוב עד 17%) . ההטענה המקסימלית היא לרוב לחודש אחד.

לכרטיס הנטען יש תוקף מסוים,הוא לא לתמיד, ולכן לא לשכוח לנצל את כל הכרטיס לפני  פג תוקף הכרטיס עם הכסף שבתוכו. וכמובן כדאי להטעין ולנצל את הכרטיס סמוך לקניות, כי יש סיכון בכך ששלמתם כסף ועדין לא קבלתם כל תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה