יום שלישי, 26 ביולי 2011

מה האסטרטגיה המנצחת בתוכנית טריוויה בערוץ 10 ביום שני?


מה האסטרטגיה המנצחת בתוכנית טריוויה בערוץ 10 ביום שני?  
כאשר אתה צריך להתמודד בתוכנית טריוויה מול 8-10 מתמודדים, האסטרטגיה המנצחת היא שאתה חייב לדעת מי הטיפשים או הטיפשות  יותר מהשאר  ולבחור בהם  כדי שתוכל לנצח ולא לבזבז את העזרות וכדי להגיע לנקודת הפרישה מהתוכנית עם הרווח הכספי .

אפשר לדעת מי הטיפש יותר לפי שפת גוף, וכמו שאמר שלמה המלך שטיפש מזהים לפי הילוכו ועמידתו וגם לפי הפנים חכמת אדם תאיר פניו. כמה יודעים זאת מי טיפש לפי הליכה או עמידה או לפי מראה פנים  ? מעטים מאד.

וכמובן האסטרטגיות לניצחון ולא להפסד צריכים לעשות לפני שמשחקים ולא אחרי שמשחקים

אתמול בשני העו"ד מהאח הגדול(מקום 2) קבל את התשובה וההוכחה הזאת, כאשר בחר בכלה שהורידה לו את 2 העזרות ובכלה אחרת שהורידה אותו למטה ,היו 2 כלות אחרות פחות חכמות מהן שלא הצליחו לענות על שאלה אחת לאחר מכן. 2 הכלות האלו העידו על עצמן שהן בעלות בטחון וגם חכמות יותר לפי מראה הפנים. אל תבחר כלה שנראית לך טוב  זה מתכון להפסד. פשוט דוגמא קלאסית.

בתחילה הוא עשה בחירה נכונה ולא בחר את אותן כלות. צבר כ- 55 אלף שקל עם 3 ניצחונות , בחר בכלה הלא נכונה שכמעט לקחה לו עזרה אחת אבל נכשלה בסוף והרוויח רק שקל אחד.  לאחר מכן שהצטמצמו הכלות הוא בחר אותן ונפל והפסיד את כל הכסף.יחד עם זאת גם הכלה המפילה(תרתי משמע) לא הרוויחה מלבד שקל אחד שראוי להיות כתעודה ולא כנדוניה לחתונה.     

אני אישית לאחר שחזיתי בכלות שלא הצליחו אפשר לומר תיאורטית שהייתי מבטל את החתונה במיידית (מעניין אם החתן ביטל או עיכב את החתונה עקב התוכנית...). למה תיאורטית? כי לא הייתי צריך להמתין לתוכנית טריוויה, על מנת לגלות שהאישה לא ידענית וחכמה ומתאימה לי .

הנקודה היא לא שהאישה הכלה  לא ידעה, כי כל אחד ואחת לא יודעים הכל ויש שאלות שאדם יודע אך שוכח (העו"ד לא זכר את המילניום , נכון שעבר כ-11 שנה, אבל הרעש מסביב למילניום צריך להספיק לזכירה), אלא מה היה התגובה של האדם שלא יודע. התגובה ניכרת בפנים.

החכמות יותר ידעו את התשובה במיידית,ולא וויתרו גם שלא מייד ידעו את התשובה. הטיפשות יותר (או החכמות פחות, זה אותה משמעות אך במילים אחרות)  שלא ידעו את התשובה, לא התאמצו לחשוב ולמצוא את התשובה, וויתרו על התשובה גם במחצית הזמן וכמובן הפסידו.

וחלקן ענו סתם תשובות ללא מחשבה , כמו השאלה מה אורך הציוץ של טוויטר ? והכלה ענתה תשובות במאות עד שהגיעה למספרים של 900 ו- 999 ! אם זה כ"כ ארוך זה לא ציוץ! זה בהכרח חייב להיות בין 100 -300. ואם היא הייתה הולכת על עשרות היא הייתה עונה נכון ובזמן (התשובה הנכונה 140)

חוסר ידיעת התשובה העידה שהכלה לא יודעת או מכירה את טוויטר (כנראה מכירה רק את פייסבוק) אז הגיע הזמן שתשתמשי גם בטוויטר ותקראי ציוצים.

בנוסף שתשובות עם מספרים הולכים צריך להיות מהיר מאד ולא איטי ולא כפליטת פה של מספרים. ניכר היה על פני הכלה שהיא ממש עושה טובה שהיא אומרת את המספרים(הלא נכונים). צריך להתייחס ברצינות לעצמך ולתשובות שאת אומרת.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה