יום רביעי, 27 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות טלפוני בחברת ביטוח דקלה בבית בסר בבני ברק


ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות טלפוני בחברת ביטוח דקלה בבית בסר בבני ברק
בסוף 2006 כמעט בסוף סיום התואר השני, כאשר חברת האבטחה רשת בטחון לא המשיכה להעסיק אותי כעובד ולא נתנה לי עבודה, חיפשתי עבודה בלוח דרושים של ידיעות. שלחתי קורות חיים דרך האינטרנט לחברת ביטוח  דקלה למנהלת המוקד רותם.

פקידת המוקד יצרה איתי קשר ולאחר ראיון טלפוני קצר עם דרישות בסיסיות, הזמינה אותי לראיון. הראיון היה בשעות הצהרים. נסעתי בקו אוטובוס 68 עד למכון מור בבני ברק ברחוב ז'בוטינסקי והלכתי כמה דקות ברגל לבית ב.ס.ר בני ברק מול קניון איילון ואצטדיון ר"ג.

בראיון היה מנהלת המוקד רותם וראש צוות מכירות בני פרלמן. העבודה היא עבודת מכירות טלפוניות משעה 16.00 עד 21.30 עם הפסקה של רבע שעה לערך. מוכרים פוליסות של תאונות אישיות בלבד,עם אפשרות למכירה של פוליסות אחרות כמו תרופות או סיעוד.

הצגתי את יכולות המכירה הפרונטליים שלי כדייל בתנובה ברשתות שיווק,את לימודי העצמיים במכירות, את יכולת ההתמדה והביצוע לסגירת מכירות. ואת ההבטחה להצלחה ולא לוותר. אמרתי שאם לא אעמוד ביעדי המכירות,חברת הביטוח יכולה להוריד את שכרי לשכר מינימום (קבלתי 24 לשעה. שכר מינימום 19 וחצי לשעה), וכמובן שאמרתי עוד כמה דברים חיוביים.

הייתי מאד מרוצה מראיון עבודה זה בפרט שעבר כבר 4 שנים מאד ראיון עבודה האחרון שעשיתי. למדתי על הראיונות עבודה ושפת גוף ועוד דרך מספר ספרים בספריה בתואר הראשון במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו.

לאחר שבוע התקשרה  אלי פקידת המוקד  ואמרה לי שהתקבלתי לעבודה ושאלה האם התפקיד עדין רלבנטי עבורי. אמרתי שכן (אחרת למה הגעתי לראיון עבודה ולמה המתנתי עד כה?). הגעתי ורק חתמנו על חוזה עבודה. עם שמירת סודיות עם 24 ₪ לשעה, עם קבלת עמלות בגובה סגירת הביטוח בחודש העוקב (ולא עמלה שמחולקת כל חודש ל-12 חלקים לשנה) קופת גמל(כפנסיה) וקרן השתלמות לאחר שנה.

התקבלו איתי יחד לעבודה עוד 3 עובדים. התחלנו את ההכשרה יום למחרת למספר ימים: הכרת הביטוח, הכרת פוליסת תאונות אישיות,ידע במכירות, סימולציות במכירות.     

ביום שפיטרו אותי מחברת ביטוח דקלה אמרו לי להגיע למשרד מנהלת המוקד ב-15.30 ,חצי שעה לפני התחלת משמרת. ולאחר שיחה (מעין שימוע) הודיעו לי על הפיטורים. אמרתי להם שאם לא אמשיך בעבודה כאן, יש הרבה מעסיקים שישמחו לקבל אותי אצלם. 

מיד לאחר השיחה ,קבלתי הצעת עבודה מחברת שיווק ישיר בת"א.  ועל כך בפוסט הבא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה