יום רביעי, 6 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות לסוכני ביטוח חיים ובריאות בכלל הראשון בת"א


ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות לסוכני ביטוח חיים ובריאות בכלל הראשון בת"א

באמצע 2007 לערך אחרי סיום העבודה במכירות טלפוניות בדקלה ביטוח, שלחתי קורות חיים לתפקיד תיאום פגישות בחברת הכלל הראשון מקבוצת כלל ביטוח. קבלתי טלפון מרכזת כ"א בחברה ולאחר ראיון טלפוני הוזמנתי  לראיון אישי.

הכלל הראשון נמצא בתחילת רחוב בן יהודה בת"א קרוב לים. כיום כבר כמה שנים הכלל הראשון עבר לפ"ת באמצע רחוב אבשלום גיסין.

הראיון נקבע למחרת לשעות הצהרים לערך . אני נוסע באוטובוס בקו 168 .תדירות הקו אז כל שעה בשעות הבוקר המאוחרות. זאת אומרת שאני צריך להיזהר לא לפספס את האוטובוס בבוקר וגם שאני צריך לחכות כחצי שעה לערך לאחר סיום הראיון  עד שיגיע זמן תחילת נסיעה. זמן נסיעה כשעה וקצת לכרמלית (תחנה מרכזית ליד שוק הכרמל בת"א)  וצריך ללכת עוד כמה דקות ברגל.

הגעתי בזמן. אמרתי לפקידת הקבלה שבאתי לראיון.המתנתי מעט, ורכזת כ"א הזמינה אותי לראיון. הראיון לקח כ- 20 דקות לערך. תיארה את התפקיד תיאום פגישות, צריך לפחות 2 פגישות כל יום לפחות למשרה חלקית של 6 שעות עם שכר בסיס מינימום כ-20 ₪ לשעה.עם בונוסים בהתאם לפגישה. 5 שקל לפגישה. מקום העבודה במוקד תיאום פגישות בכלל הראשון בת"א.

שאלה אותי מספר שאלות מקצועיות ,אפשר לומר שהיא לא התרשמה לטובה ולא התלהבה. בפרט כאשר נודע לה שזמן עבודתי בדקלה ביטוח לא ארוכה מספיק (למעלה משנה) וגם שפוטרתי מהתפקיד ולא התפטרתי , וגם את סיבת ההתפטרות (אי עמידה ביעדים של כספי פוליסות, לא של מספר סגירות).

למרות שעמדתי על כך שאני יודע למכור טוב יותר מאשר קודם, למדתי מהכשלון ואני לא חוזר על טעויות שנית ,וגם אני מוכן להתחייב לתוצאות ולעמוד ביעדים ואני מוכן לקבל שכר בסיס מינימום ולא מעבר לכך אם לא אעמוד ביעדים. לא התקבלתי לעבודה.

הכלל הראשון אחת מהחברות שלא לקחו סיכון לעובד במכירות ולא חשבו שאני מתאים לתפקיד.מאז לא קבלתי מהכלל הראשון כל הצעת עבודה כלשהי.  איילון גמל סמכו עלי בתפקיד תיאום פגישות לסוכני ביטוח של חברת איילון לקופות גמל וקרנות השתלמות, וקבלו תמורה מלאה ואף מעבר לציפיות. ועל כך בפוסט הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה