יום חמישי, 28 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד מכירות טלפוניות בקטורזה ביטוחים בת"א


ראיון עבודה לתפקיד מכירות טלפוניות בקטורזה  ביטוחים בת"א
באמצע 2007 מצאתי מודעה בלוח דרושים לתפקיד מוכר טלפוני לפוליסות בריאות וחיים לסוכנות ביטוח. שלחתי קורות חיים . לאחר מספר ימים התקשר אלי מנהל המשרד של קטורזה ביטוחים ולאחר ראיון טלפוני קצר,קבלתי זימון לראיון.

הראיון נקבע בשעות הבוקר המאוחרות לערך. כתובת קטורזה ביטוחים באמצע רחוב יגאל אלון בת"א  בקומת עלית גג (באותו בנין של ביקור רופא).יש סוכן ביטוח קטורזה ויש איתו עוד סוכני ביטוח. מקום המשרד ומתאמות פגישות שלהם בעבר היה בקרית הרצוג בבני ברק, וכעת סוכני הביטוח קובעים ומתאמים פגישות לעצמם. הם עבדו בעיקר עם חברת ביטוח מנורה.

נסעתי בקו 168 ,ירדתי בתחילת גשר יצחק שדה  פינת יגאל אלון והלכתי כמה דקות ברגל. (מהצד השני דרך השלום יש יותר הליכה).מצאתי את המקום והכתובת,למטה יש סוכנויות רכב,אין כל שומר בכניסות הבנין. עליתי במעלית ובמדרגות. והתקבלתי לראיון. לאחר ראיון קצר שכלל מידע לגבי הסוכנות ותחומי הפעילות שעות העבודה ושכר וכמובן מה אני יכול להציע לסוכנות בכישוריי המכירה שלי בהגדלת הכנסות ועמלות.

כזכור סיימתי את העבודה בחברת ביטוח דקלה כמוכר טלפוני בשעות הערב שיחות יוצאות בלבד למבוטחי הכללית להצעת ביטוח תאונות אישיות. הרבה חברות לא השתכנעו שאני יודע למכור ולא קבלו אותי לעבודה.

לאחר יום יומיים קבלתי טלפון ממנהל המשרד שהתקבלתי לעבודה. ותחילת העבודה תהיה מחרתיים כי ממילא מחר זה צום,ויש עוד עובדת דתית (שהתברר שעבדה בעבר הקרוב כמתאמת פגישות לסוכני הביטוח בסוכנות), שאמרה שהיא לא תגיע לעבודה בצום.

הגעתי בבוקר והתקבלו עוד 4 עובדים בלעדיי -2 נשים ו-2 גברים צעירים. קרוב לפני ולאחרי גיל גיוס. התחלנו את ההכשרה ואת הידע המקצועי בביטוח בתחום הבריאות. עזבתי לאחר  מספר ימים לאחר הכשרה של יום וחצי ועבודה של יום וחצי.

הסיבה הרשמית  להתפטרות הייתה כי לסוכנות ביטוח היו פחות מחשבים וטלפונים מאשר עובדים, כלומר היינו צריכים להתחלק בזמן המכירה ביום וחלק יהיה האזנות לשיחת המכירה של השני. אני לא באתי לעבוד כדי להתחלק בזמן המכירה עם מישהו\מישהי אחרים, אלא כדי לעבוד את כל הזמן. זמן הבאת מחשב וטלפון לא יהיו בזמן הקרוב ע"י סוכני הביטוח, ועל כן עזבתי. שבוע לאחר מכן קבלתי עבודה באיילון גמל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה