יום ראשון, 17 ביולי 2011

פרסום ממומן בגוגל \גוגל אדוורדס


פרסום ממומן בגוגל \גוגל אדוורדס
קיצור וויבנר של נדב דורון ובלה עברון אמצע יולי 2011

לדבר על גוגל, עמוד החיפוש של גוגל , איך מנצלים את המודעה בגוגל ולגרום לגלוש לבצע את פעות הקלקלה, מהמצפה הגולש לראות במודעה ,דפי נחיתה מנצחים, קמפיין מוצלח של גוגל אדוורדס.

גוגל אדוורדס מ-2000, גוגל 1998. גוגל לא הראשון בפרסום באינטרנט, היה יאהו. יכולת שכפול ויותר טוב מאחרים. מנוע החיפוש הכי גדול בארץ 91% ממנועי החיפוש בארץ.
גוגל מקדם דפי אינטרנט,בלוגים ועוד. דף אחד בודד. אתם מעלים דף בלבד ואותו גוגל מקדם.

סיבות לקנית מוצר-
מצד החברה -  מנסה למקד את קהל היעד המטרה , מנסה לגלות מה קהל היעד אוהבים ומחבבים.
ומצד הקונה הרציונלי - מחפש פתרון למחשבותיו ומעשיו.
המטרה לזהות את הגולש ולתת לו חיפוש שמתאים לו.

המודל של גוגל- רלוונטיות מה שהלקוח רוצה. אשר אין רלוונטיות ,יש עליה של מחיר לקליק, לא תראו את המודעות . שיעור הקלקה, מספר הגולשים שהקליקו על המודעה שפרסמתם. כאשר אתם מחפשים את עצמכם בגוגל ,ולא מקליקים ,שעור הקלקות יורד ולכן המחיר עולה. אם תקליקו תשלמו על הקלקה. ככל ששעור הקלקלות עולה המחיר יורד.

מה כתוב במודעה לעומת מה שגולש חיפש, כנ"ל לגבי מה כתוב דפי נחיתה לעומת מה שהגולש חיפש.
מודל תשלום גוגל אדוורדס

הצד השני מצד המארחים את המודעות – גוגל אדסנס, אפשר לפנות  באתרים עם תנועה ולשים את המודעה שלך שם.
SEO –מנועי חיפוש קידום אתרים

סיבות להצלחה של גוגל –נוותן לגולשים הרבה ערך בהרבה מוצרים, מייל,אנטלקס ,בלוגר, יומן ,מסמכים -דוקס
רכישות- יוטיוב  מוצרים משלימים להגדלת העוגה ושליטה מלאה בתחום האינטרנט.העלאת סרטונים לדפי נחיתה.

איך מחפשים בגוגל? כאשר יש מילה שמחפשים ,גוגל נותן וד הרב אפשרויות שאחרים דירגו בחיפושים. 11 תוצאות בחיפוש בגוגל ,עד 13 גג. במודעה של גוגל יש הדגשה בהתאם לרלוובטיות בחיפוש. תמצא את התוצאה הרלבנטית מבחינתך. ככל שתתבו את מילות החיפוש הרבלנטיות יותר פענמים כך יש יותר סיכוי להקלקה. תעבורה פעמיים מופיע במקום הראשון.

מבנה המודעה- כותרת 25 תווים מבנה מודעה 2 שורות 35 בכל משפט שורת האתר לתצוגה+התר בפועל זה הגולש לא רואה. יש אפשרות להוסיף מספר טלפון מתחת למודעה. לא מאמין שרצוי לשים טלפון בכותרת עם השם.

בשורת הכתובתשל האתר ניתן להוסיף תוכן שיווקי. המטרה שהמודעה תיהה רלבנטית ולא רק שתופיע  בתוצאות חיפוש.

איך גולש מחפש בגוגל?פתרון לבעיה קיימת או עתידית. גם מידע. השאלה עצמה או גרסה מקוצרת שלה , שאלה איך אפשר להפסיק לעשן במהירות? איך להפסיק לעשן?

התשובה- הפסקתי לעשן לא מרגיש טוב , תיאור לבעיה –איך לעשות... סימפטום של הבעיה, תיאור מה מוביל לבעיה, דברים הזויים לחלוטין שמחפשים ומגיעים למודעה רלבנטית
חלקי חילוף או חיפוש מוצר או מותג לפי שם –חיפוש רגיל.ביטוי קצר.

כאשר המודעה שלך רלבנטית למוצר הספציפי של הגולש, הסיכוי לסגירה גדול יותר.

עדיף לקבל תנועת גולשי איכותיים לסגירת עסקה מאשר תנועות גולשים רבים לא איכותיים. צריך להתמקד.

ציפיה נולדת – המפרסם צריך לדעת מה הציפיה שהגולש לקבל. והוא מחפש את מה שגוגל הציע לו בחיפוש.אם לא תעמוד בצפיות הגולש לא ישתמש בגוגל שוב. שילוב של הגולש ומחשבותיו.

תהליך כלל ילקמפיין בגוגל אדוורדס – חקר מילות מפתח, סידור של מילות מפתח בקבוצות לפי נושא ,יצירת מודעות רלבנטיות , מה תוצאה ? ליד טלפון של לקוח או סגירת עסקה.

מטרות של כל עסק- השגת לקוחות חדשים, העברת מסרים של העסק, הרחבת קהל הלקוחות שעוקב אחרינו, אם יהיה רלבנטי יקנה מאיתנו בעתיד. מכירת מוצר ועוד רעיונות.

דף נחיתה- דף שנועד לקבל את פניו של הגולש לאחר קליקתו על המודעה. יגרום לגולש להרגיש שהגיע מקום שרצה להגיע למוצר או שירות שחיפש. הדף מתאים  לגולש. ככל שיהיה יותר רלבנטי יותר למעלה וככל שפחות יהיה למטה. יתמקד בדבר אחד ולא בהרבה מוצרים\שירותים

מבנה דף נחיתה- כותרת ראשית מושכת ומענינת (מה שלא תופס בעין ,יעשו אחורה, לתת להם את הרצון להמשיך), כותרת משנית (מביא קצת את תועלות) , סרטון\תמונה מענינת מצד שמאל, טופס הרשמה מצד ימין ,השארת פרטי הגולש –שם מייל טלפון ועוד. להניע לפעולה של הגולש. להירשם לרשימת תפוצה ,יתקשר אלינו, יקנה מוצרים . יכול להכיל גם מספר תועלות ללקוח.

כל שינוי בדף נחיתה יכול להביא לחיב או שלילה. יש 2 אפשרויות: נכנס ומבצע או שיוצא.

דף 1 אתר בלי הסבר או הבנה לאן הגענו וללא אפשרות יצירת קשר. יש בלבול של תכנים ואי קשר ביניהם. 
דף 2 –פניה לאתר האינטרנט של החברה. יש מודעות שעושים לקידום האתר האינטרנט ולא המכירות או השירות – אין אפשרות יצירת קשר טלפון או מייל
דף 3 שלח ישר ליצירת קשר –צריך לעשות דף נחיתה.
דף4  מקצועי יותר עם תיבת צור קשר, יש טלפונים, יש תמונה עם אפשרות חיפוש, אבל עדין זה אתר עם קישורים והרבה רעש.

יש הדגמה של דף נחיתה של אריה מיליניאק לגבי סדנא, וכן דף נחיתה של עופר מלמד לדף נחיתה של קנית הערכה.
עובדות על גוגל אדוורדס- מחר אתםיכולים להיות מקום ראשון, חשוב להיות בעמוד הראשון. מקום ראשון לא יקנה מכירות אוטומטיות.

אתם קובעים כמה לשלם ומה העלות המקסימלית. שקל לקליק לקורס של 250 שקל
PPCתשלום ע"פ הקלקות . אתם שולטים בצורה מלאה על ההוצאות שלך.

רוצה לראות את מודעתך כאן – לחץ וגוגל יסביר לך בצורה הכי טובה ,צעד אחרי צעד, איך פותחים חשבון, איך לעשות מודעה באיזה צורה ,כמה משלמים ועוד.

כאשר יש הקלקות ללא לקוחות, יתכן שמקליקים על חינם ולא נכנסים לאתר, וזה פעולות מתחרים נגדך. ולכן יש לעצור את הקמפיין ולהבין מה קורה. קישור הקלקה סביר מאחוז עד עשרות אחוזים. 5-10% טוב. יש שמגיעים גם 10-15% הקלקה. ויש תחומים שלא עולים אף פעם על כמה אחוזים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה