יום שני, 11 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד טלר בבנק אוצר החיל בר"ג


ראיון עבודה לתפקיד טלר בבנק אוצר החיל בר"ג
שלחתי הרבה פעמים קורות חיים דרך מודעות דרושים באתרי דרושים לבנק אוצר החיל בעיקר למשרת טלר או מנהל תיקי לקוחות. לא קבלתי  כל תשובה.בנין בנק אוצר החיל נמצא ברחוב מנחם בגין בר"ג.

באמצע 2009 כאשר הייתי סטודנט לתואר שני במנהל עסקים,קבלתי לראשונה טלפון מרכזת כ"א בבנק אוצר החיל בקשר לתפקיד של טלר בבנק אוצר החיל. בראיון הטלפוני לאחר מספר שאלות של פרטים אישיים, היא שאלה: האם לא הייתי בבנק אוצר החיל בעבר בקשר לעבודה כי היא רואה שמלאתי טפסים? לא יכולתי לשקר ולומר שלא (כאשר יש לה את הנתונים), ואמרתי שלא הייתי מיועד לתפקיד בבנק אוצר החיל אלא באוצרות ניהול תיקים. והיא שאלה: מדוע לא התקבלתי לעבודה באוצרות ? לא עניתי כמובן בגלל מבחן אמינות (שגם לא היה נכון לדעתי כאמור), אלא אמרתי,כי מנהל אוצרות הוא קרוב רחוק שלי מהמשפחה. מבחינתה היא לא יכלה להמשיך את תהליך המיון , ולא הוזמנתי כלל לראיון.

ומאז עד היום לא קבלתי כל טלפון מבנק אוצר החיל. אני גם לא פתחתי כל חשבון בבנק אוצר החיל גם כסטודנט בתואר שני ויכולתי לקבל הטבות בצורת התחייבות לכמה שנים ומחשב נייד מתנה. אך עקב היחס המחפיר והלא מקצועי של משאבי אנוש לא פתחתי חשבון. אני לא מעשיר מי שלא מקבל אותי לעבודה ונותן יחס אנושי מחפיר.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה