יום רביעי, 27 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות טלפוני בסטנדרד ביטוחים חברת בת של חברת ביטוח הראל בפ"ת


ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות טלפוני בסטנדרד ביטוחים חברת בת של חברת ביטוח הראל בפ"ת
ב-2008 שלחתי קורות חיים לתפקיד מכירות ביטוח בסטנדרד ביטוחים חברת בת של חברת ביטוח הראל ברחוב המרץ בקרית אריה בפ"ת (ליד סוכנויות הרכב ברחוב ז'בוטינסקי בפ"ת).

יצרה איתי קשר רכזת כ"א מסטנדרד ביטוחים ולאחר ראיון טלפוני קצר הוזמנתי לראיון עם מנהל בכיר בסטנדרד ביטוחים. הראיון נקבע לשעות הצהרים.

נסעתי בקו אוטובוס 68 עד צומת גהה והלכתי כ-5 דקות ברגל.הגעתי בזמן, הבנין ישן מבחוץ ומטופח בפנים. יש מרחק של כ-20 מטר בין הכניסה לבין השומר בכניסה. הייתי צריך להפקיד תעודת זהות כדי לקבל כרטיס כדי להיכנס לבנין. יש מעבר של כמטר וחצי רוחב בין מקום השומר לבין כניסת הבנין. המעבר נמצא בגובה של 5-10 מטר למטה.

נכנסתי לבנין ופתחתי את הדלת. אין פקידת קבלה כלשהי  או חדר משאבי אנוש קרוב לדלת. יש מוקד טלפוני של מכירות. נגשתי ואמרתי שבאתי לראיון. לא קבלתי כל שתיה צוננת מהחום. המתנתי כמה דקות,עד שהמנהל\ראש צוות התפנה ונכנסתי לחדר והראיון התחיל.

הראיון היה קצר מאד 5-10 דקות. הוא נעצר לאחר שהמנהל\ראש צוות אמר שאני אמור להיות איש מכירות טלפוני שמוכר רק פוליסות ביטוח של תאונות אישיות ולא שאר פוליסות בריאות. דומה מאד לעבודה שעבדתי בחברת ביטוח דקלה (כמו שכתבתי בפוסט הקודם על העבודה בחברת ביטוח דקלה).

אמרתי לו שאני לא מוכן לעבוד במכירות ולמכור בביטוח רק פוליסות תאונות אישיות, אני מעונין למכור פוליסות בריאות אחרות כמו תרופות וסיעוד. הוא אמר שהדבר לא אפשרי והם מוכרים בעיקר תאונות אישיות בלבד. אמרתי לו אם כך, העבודה לא רלבנטית עבורי. כאשר תאפשרו למכור פוליסות בריאות נוספות אחרות, אוכל לעבוד בתפקיד. ובכך סיימתי את הראיון.

לא יכולתי לברר את הנקודה הזאת (מכירת פוליסות תאונות אישיות בלבד)בראיון הטלפוני,וממילא  רכזת כ"א לא הייתה יודעת את התשובה, כי לא מנהלת ולא עובדת במוקד.

לאחר מספר חודשים מתקשרת אלי רכזת כ"א  בסטנדרד ביטוחים ומציעה לי את התפקיד איש מכירות טלפוני בחברה. אמרתי לה שהייתי בעבר בראיון בחברה עם המנהל ומוכרים רק תאונות אישיות, אם אני מוכר פוליסות בריאות אחרות, אני מוכן להגיע לראיון ולהתקבל לעבודה. היא אמרה שהיא תבדוק וכמובן ששום דבר לא השתנה והם עדין מוכרים רק תאונות אישיות.

ראש צוות מכירות בחברת ביטוח דקלה בני פרלמן היה מוכר טלפוני בסטנדרד ביטוחים לפני שהגיע לדקלה, ואמר שהגיע להרבה סגירות עסקאות ביטוח במשמרת אחת והיה לו דפדפות שלמות של הסגירות והעמלות המשולמות מידי יום שבוע וחודש.   

ב-2001 הציעו לי בחברת כ"א אתגרים מרכז ההערכה של מכירות טלפוניות בשעות הערב עם שכר שעתי נמוך עם עמלות גבוהות בחברה בפ"ת .התברר לי לאחר מספר שנים שמדובר בעבודה בסטנדרד ביטוחים

תגובה 1:

  1. חיפוש עבודה במכירות הינו משימה לא פשוטה. למרות הקלישאה העממית שכל איש מכירות מסוגל למכור קרח לאסקימואים, אני מצדדת בעמדתך שאי אפשר למכור מוצר שאין לנו שום זיקה אליו.

    השבמחק