יום שישי, 29 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בתמי 4 באור יהודה


ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בתמי 4 באור יהודה 
בשנים 2009-2010  קבלתי מספר הצעות מרכזות כ"א ממספר חברות כ"א שהציעו לי את התפקיד שירות לקוחות בחברת המים תמי 4 (שנקנתה ע"י שטראוס לפני מספר שנים) ונמצאת באור יהודה,ליד הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו. אני בעצמי גם שלחתי קורות חיים לתפקיד שירות לקוחות בחברת המים  תמי 4 ,אך לא קבלתי כל טלפון מתמי 4 ,לא מרכזת כ"א ולא מראש צוות.

מספר רכזות כ"א עשו לי ראיון טלפוני, סיפרו לי על התפקיד ועל החברה תמי 4 ,ויש תנאים מאד טובים, והחברה מפנקת את עובדיה ועוד, ויש רק ראיון אישי של ראש צוות ללא מרכז ההערכה, וגם אני לא חייב להגיע אליהן לראיון אישי בחברת כ"א לפני שהן שולחות את קורות החיים.

לאחר שעברתי את ראיון הטלפוני בהצלחה (אני ממש לא צריך להתאמץ ), בסוף הראיון הטלפוני הן תמיד אומרות לי שהן ישלחו את קורות החיים שלי לחברת תמי 4 ,ורכזת כ"א\ראש צוות מתמי 4 תיצור איתי קשר בעוד יום- יומיים לתיאום ראיון, ואני אודיע לרכזת כ"א אם ייצרו איתי קשר.

ובדרך אגב,כאשר אתם שומעים על תנאים טובים יותר מהרגיל שיש בתפקיד תפעולי כמו מכירות ושירות לקוחות וכיוצא, זה אומר שצריך להיזהר ולבדוק , האם כדאי לעבוד בחברה? ולשאול עובדים ולבחון את העובדים, כאשר מגיעים למשרדי למוקדי החברה.אם החברה צריכה כ"כ להתאמץ ולומר לך בתחילה שיש תנאים מופלגים,יתכן שזה נובע מעזיבה גדולה של עובדים לאחר זמן קצר של עבודה. 

רכזת כ"א מחברת כ"א בפ"ת (ברחוב ההגנה במרכז העיר,שם מרוכזות כל חברות כ"א הגדולות) אמרה לי בראיון הטלפוני שלפני שהיא שולחת קורות חיים לתמי 4 , אני צריך להגיע אליה לחברת כ"א בפ"ת ולעבור אצלה ראיון אישי.כך זה דרישות החברה תמי 4 ,והן חייבות לעמוד בדרישות החברה.  

בשנים האחרונות לאחר שהלכתי עשרות פעמים לרכזות כ"א בחברות כ"א שהבטיחו לי שהן יעבירו את קורות החיים שלי לאחר הראיון איתי ושאקבל ראיון אצל החברה, אך מהחברות לא יצרו איתי כל קשר לראיון . ולכן קבעתי שאני לא הולך לרכזות כ"א בכל חברת כ"א. כאן כן הלכתי כי ממילא הייתי צריך לקנות נעליים בחנות בפ"ת. קניתי נעלים,שמתי בתיק והלכתי כמה דקות ברגל לחברת כ"א.

כאשר הגעתי ,2 רכזות כ"א היו בטלפון עוד מועמדים לעבודה. התיישבתי בכסא ההמתנה וחיכיתי וגם שמעתי את השיחה. רכזת כ"א מדברת עם מועמד לעבודה בטלפון  על אותו תפקיד לתמי 4 ומסבירה לו למה היא צריכה שהוא יגיע אליה ולא מספיק פרופיל בפייסבוק או סרטון ווידיאו שלו ביוטיוב.

כמובן שאת ההסבר הזה, היא לא הסבירה לי באריכות, והאמת שנאמרה ע"י רכזת כ"א הייתה שבעיקר לחברת כ"א יש דרישה לעשות ראיונות למועמדים לפני ששולחים קורות חיים לחברה המזמינה תמי4 . אני מספיק מקצועי במשאבי אנוש וטריקים של רכזות כ"א,כדי לדעת זאת. הרכזת כ"א לאחר השיחה הייתה מופתעת כאשר התברר לי שאני מועמד לאותו תפקיד והן דברו איתי כבר בטלפון.

מי שחושב שהיה איזה ראיון רציני כלשהו אח"כ- טועה. הראיון כלל כמה שאלות בלבד ובסוף כרגיל הבטיחו לי לשלוח קורות חיים לחברת המים תמי 4. לפי שפת הגוף שלה, ידעתי שרכזת כ"א משקרת לי בפנים. היא כלל לא תשלח את קורות חיים שלי.

למה לא שולחים קורות חיים שלי ולמה אני לא מוזמן לראיון ? רכזת כ"א אמרה לי בסוד שמכיוון שתמי 4 נרכשה ע"י שטראוס, ושטראוס כידוע לא מעסיקה דתיים וגם לא מכוונת לצרכנים דתיים ,אז גם תמי 4 לא מעסיקה דתיים ומעדיפה רק חילונים בלבד.כך שאם רואים ויודעים שאני דתי,לא רואות טעם לשלוח קורות חיים,כי ממילא לא אתקבל לתפקיד, וחברת כ"א לא תקבל כסף על השמה, וחברת כ"א לא עובדת בהתנדבות.  לא יודע אם זה נכון, אבל הפלייה יש כאן.

כמו שאתם מבינים, עד היום לא הייתי בשום ראיון לשום תפקיד בתמי 4. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה