יום רביעי, 6 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בסוכנות ביטוח תמורה חברת בת של כלל ביטוח בפ"ת


ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בסוכנות ביטוח תמורה חברת בת של כלל ביטוח בפ"ת
שלחתי בשנים האחרונות הרבה פעמים דרך הרבה אתרי דרושים באינטרנט  קורות חיים לתמורה סוכנות ביטוח חברת בת של כלל ביטוח וסוכנות הסדרים פנסיונים מהגדולות במדינה ,שנמצאת בקרית מטלון בפ"ת. ולא קבלתי כל תשובה.

ב-2008 קבלתי טלפון מפקידה או רכזת כ"א של סוכנות הביטוח להגיע למחרת לראיון לתפקיד שירות לקוחות.זמן הראיון נקבע בתחילת הצהרים. אני נוסע באוטובוס בקו 68 ויורד בצומת גהה פ"ת והולך ברגל כ-5 דקות בשמש.כאשר הגעתי למשרד סוכנות הביטוח ועליתי למדרגות לקומה 2, נעניתי ע"י הפקידה שהתפקיד לא רלבנטי וכבר התקבל עובד לעבודה. בזבזתי זמן ונסיעות, האם לא יכלו להודיע לי בטלפון שזה לא רלבנטי ,או שרק מראה העובד החרדי לא מתאים ?

ב-2010  קבלתי טלפון  מרכזת כ"א של תמורה סוכנות ביטוח ולאחר ראיון טלפוני קצר הוזמנתי לראיון בשעות תחילת הצהרים.היא אמרה שתחילת העבודה היא מיידית, ולאחר ראיון אצלה יהיה עוד ראיון אצל ראש הצוות (אישה)  

ראיון נקבע לשעת צהרים . הגעתי לפני הזמן הצגתי את עצמי בפני פקידת הקבלה ואמרתי שבאתי לראיון אצל רכזת כ"א. היא אמרה לי להמתין בחדר ההמתנה שהיה חדר ליד חדרי מדרגות והמקשר בין 2 חלקי הקומה.

רוב העובדים בסוכנות  הביטוח הן עובדות ולא עובדים. רובן חילוניות כמובן. רכזת כ"א נתנה לי להמתין קצת אחרי הזמן ,ופקידת הקבלה אמרה לי לעלות עוד קומה לחדר רכזת כ"א. אני זיהיתי את רכזת כ"א בפשיטות. ונכנסתי לחדרה שהיה מצד השמאלי של שמאל של הקומה. רכזת כ"א הייתה בחורה גבוהה כמוני וקצת שמנה כמוני עם נזם באף(נזם זהב באף חזיר).

איך ידעתי לזהות את רכזת כ"א ? זה דבר פשוט לדעת, כל בחורה שעברה דרך החדר הסתכלה עלי – נדיר לראות בחור חרדי בסוכנות והשאלה מה הוא עושה כאן?- אולם רכזת כ"א שעברה פעמיים, כלל לא הסתכלה, ומכאן הבנתי שהיא רכזת כ"א. חדר ההמתנה נועד לבחון מה המועמד עושה בזמן ההמתנה. אני כמובן רק בעיקר חושב ללא קריאת ספר ואפשרות צפיה במתרחש.

לאחר ראיון של 20 דקות לערך עם שאלות מקצועיות. ואני עניתי בצורה הכי טובה שיש. השאלות היו על סיום התואר המנהל עסקים, על הידע בשירות,על הידע בביטוח, למה אני מעונין לעבוד במוקד שירות ולא בתפקיד ניהולי, מה לגבי התמחות וקבלת תעודה שליועץ פנסיוני, עבודת צוות, וכמובן על העבודות הקודמות ועוד.

בסוף הראיון  רכזת כ"א ניסתה להתקשר לראש צוות, על מנת לקבוע ראיון מיידי. היא לא הצליחה ואמרה שראש הצוות בראיון, ואתקשר אליך מחר לקבוע ראיון אצל ראש הצוות. מי שחושב\ת שהיא התקשרה טועה. היא לא התקשרה כלל.

אני ידעתי מראש שלא התקבלתי לאחר סיום הראיון וידעתי שלא תתקשר (כי חסר לה דרך ארץ וכבוד לזולת) איך ידעתי ? כאשר מבטיחים לך מראש כאשר קראו את קורות החיים שלך ולאחר ראיון טלפוני ואומרים לך שיש 2 ראיונות ביום אחד אחד אחרי השני ויש רק ראיון אחד, המשמעות היא שלא התקבלת ואין המשך תהליך קבלה לעבודה .

כל ניסיון החיוג של רכזת כ"א לראש הצוות היה מלאכותי לגמרי.אני לא בטוח בכלל שהיא התקשרה אליה. לא היה כלל בדעת רכזת כ"א שאלך לראיון אצל ראש צוות. מאז לא קבלתי מהם שום טלפון. סוכנות ביטוח תמורה מפרסמת מידי חודש מודעות לתפקיד שירות לקוחות. זה נועד רק ליצירת מאגר קורות חיים ולא מעבר לכך. לא ממש דרוש עובד\ת מידי חודש. אין הוספה של הרבה עובדים למוקד שירות לקוחות,יש רק אפשרות צמצום. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה