יום חמישי, 21 ביולי 2011

ראיון עבודה נוסף לתפקיד בנקאי טלפוני עם הכשרה ליועץ השקעות באזור בבנק פועלים


ראיון עבודה נוסף לתפקיד בנקאי טלפוני עם הכשרה ליועץ השקעות באזור בבנק פועלים

בהמשך הראיון הטלפוני הראשון , אתמול התקשרה  אלי רכזת כ"א נוספת  מבנק פועלים בקשר למסלול יועץ השקעות בבנק, (כנראה בטעות שלחתי קורות חיים לתפקיד,או בלבול בבנק?).

הראיון הטלפוני חזר על עצמו בשינויים המתבקשים (כל אחד ואחת לא היה מדבר אותו דבר עם אותו ניסוח למרות התיאור והשאלות הקבועות). היא חזרה על תיאור המסלול (הקורס בשפיים העבודה באזור ושעות העבודה והמשמרות ומספר המשמרות בשבוע )  והדרישות הבסיסיות לקבלה עם השאלות הבסיסיות והאם דרישות הבנק מתאימות לי.

כצפוי כמו רכזת כ"א הקודמת של הבנק בראיון טלפוני הקודם היא אמרה שהמסלול קשיח ואין אפשרות לשינוי כלשהו- חובה בנקאי טלפוני במוקד הבנק באזור,אין רלבנטיות גם למי שיש פטור מבחן רשות ני"ע באתיקה מקצועית ודיני ני"ע.  השוני היה בהתייחסות רכזת כ"א זאת לקושי בשעות ובמשמרות. היא העבירה והחליקה את זה, כאילו אין שום קושי לאף אחד ואחת, הקודמת הבינה שיש לפחות קצת בעיה

אין שינוי במסלול: עובדים שנה וחצי לערך בבנק כבנקאי טלפוני ולאחר חצי שנה לערך לומדים יום אחד בשבוע ומתכוננים למבחן רשות ני"ע מקצועית א' יש התחייבות של שנתיים לאחר ההתמחות בייעוץ השקעות בבנק.

היא גילתה שיש מספר מועמדים שאמרו לה שהתנאים האלו לא מתאימים להם וברור למה. אמרתי לה בסוף הראיון הטלפוני ובכך סיימנו את השיחה, שתנאי העבודה והמסלול לא מתאימים לנו (לא אמרתי לי אלא לנו- לכל המועמדים לתפקיד). כאשר בנק פועלים יתחשב גם בדעת העובד בקביעת התנאים, נשקול את מועמדותנו לתפקיד ונוכל לעבוד בבנק פועלים.  לא המשכתי בתהליך ולא התעניינתי שוב מה התהליכים הבאים לקבלה.(כצפוי יש מכון מיון).

אזהרה - אל תיגשו לבחינות במכון מיון,אם אתם לא מעוניינים בתפקיד. אי הצלחה וכשלון במכון המיון יקרינו גם על המשך מיונים בעתיד באותו מכון מיון ולא לטובה. יכולתי לגשת למבחנים ולהצליח, ובכך לקבל תפקיד ע"י חברת כ"א מסוימת לעבודה בבנק אחר כטלר או בנקאי טלפוני. אולם מאידך אפשר לא לקבל המלצה חיובית ממכון המיון (מה שבד"כ קורה) ואז הכישלון נהפך לבומרנג.   


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה