יום שני, 11 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד עוזר ליועץ פנסיוני בבנק מרכנתיל דיסקונט בת"א


ראיון עבודה לתפקיד עוזר ליועץ פנסיוני בבנק מרכנתיל דיסקונט  בת"א
ב-2008 לאחר שעברתי את מבחני הביטוח של משרד האוצר:  יסודות הביטוח וגמר פנסיוני ,שלחתי קורות חיים לבנק מרכנתיל דיסקונט לתפקיד בק אופיס של ייעוץ פנסיוני. קבלתי טלפון מאדם מבוגר שמנהל בבנק מרכנתיל דיסקונט ולאחר ראיון טלפוני קצר הוזמנתי לראיון למחר לשעת צהרים.

נסעתי בקו 168 והגעתי רבע שעה לפני הזמן.הראיון היה ברחוב יבנה בת"א לאחר שדרות רוטשילד לכיוון צפון. לא כ"כ מצאתי את המקום בתחילה למרות הכתובת המדויקת, פשוט לא היה שילוט גדול של הבנק בכניסה. חשבתי שמדובר בבנין אחר, הלכתי לבנין אחר של בנק דיסקונט (מרכנתיל דיסקונט שייכת גם לבנק דיסקונט) בתחילת הרחוב פינת יהודה הלוי  ושאלתי שם את המאבטחים.לבסוף התברר לי שהמקום הנכון הוא הבנין שהייתי בו קודם. 

הגעתי למקום ונכנסתי ע"י צלצול בפעמון. אמרתי שבאתי לראיון ואמרה לי הפקידה שם שהוא יושב בקומה 3 , מעלית הבנין היתה מובנית בבנין עצמו יחד עם המשרד. עליתי במעלית ובדיוק תפסתי אותו לפני שהוא יורד עם אדם אחר. אמרתי לו שבאתי לראיון ,הוא אמר לי שהקדמתי אך הוא יקבל אותי עכשיו מכל מקום.

הראיון ארך כחצי שעה לערך והיה מקצועי. תיארתי את תואר מנהל עסקים, מעבר במבחני הביטוח, עבודה בחברות ביטוח ועניתי כל שאלותיו . הוא תיאר את התפקיד שיש יועץ פנסיוני\השקעות בבנק והוא זקוק לעזרה מנהלית של בק אופיס כדי שיוכל להתמודד עם כל הלקוחות, ויתמקד בייעוץ בלבד.

הוא התרשם ממני לטובה ואמר שאני צריך ללכת למשאבי אנוש של בנק מרכנתיל דיסקונט שהיה ברחוב אלנבי בת"א בבנין ממול הבנין. היה אפשר לראותו מחלון הבנין. משאבי אנוש יאמרו לי מה התהליכים הבאים להמשך מיון לעבודה.

הלכתי לאורך הכביש והגעתי לבנין , ולאחר מעבר השומר עליתי קומה למשאבי אנוש. פניתי לרכזת כ"א של הבנק ולידה היתה מנהלת משאבי אנוש של הבנק. לאחר המתנה קצת ממושכת, עשיתי ראיון קצר עם רכזת כ"א,ולאחריו היא נתנה לי הפניה לעשיית מבחני מיון במכון מיון אדם מילוא למחרת בבוקר. סיימתי את התהליך בבנק מרכנתיל לאחר שעתיים לפחות.  

מבחני מיון התחילו ב-9 בבוקר. הגעתי בזמן ועשיתי את המבחנים על המחשב. באמצע היום היה דינמיקה קבוצתית עם המאבחן שם. אותו מאבחן היה בתוכנית טריוויה ולא זכה בכסף, היה גרוע. אמרתי שאם הוא מאבחן כמו שהוא יודע טריוויה, המועמדים לעבודה בצרות (ולא המכון מיון)
היה גם מעין  ראיון אישי  עם מאבחנת.

התוצאות לא אחרו לבוא, לא התקבלתי לעבודה.קבלתי מכתב מהבנק.






3 תגובות: