יום חמישי, 28 ביולי 2011

מנצלים את מבצעי השבוע בקו-אופ ובמגה בול וברשת יש ירקות ומוצרי תינוקות וקונים בזול


מנצלים את מבצעי השבוע בקו-אופ ובמגה בול וברשת יש  ירקות ומוצרי תינוקות וקונים בזול
השבוע יש מבצע גדול בקו-אופ (רשתות ממן,מיסטר זול,פשוט זול)- 70 מוצרים רק ב-7 ש"ח. מותנה בקנית 70 ש"ח משאר מוצרי החנות.ומוגבל לקניה של מוצר אחד ראיתי את הפרסום בישראל היום ביום שלישי, ורוב המוצרים זולים במחיר 7 ש"ח ושווים קניה. אם יש לך קניה מעל ל-70 ש"ח ,מומלץ לעשות פיצול קניה ולקנות שוב את המוצרים ב-7 ש"ח. המבצע מ-24 עד 30 ביולי. מי שיש לידו חנות, מומלץ ללכת ולקנות.

השבוע יש מבצע גדול בירקות במגה בול :עגבניה,מלפפון,פלפל ירוק כהה,חציל,גזר,בצל יבש, אבטיח אישי,סלק אדום,כרוב לבן וכרוב אדום בשקל אחד בלבד לקילו. מותנה בקניה מעל ל-50 ש"ח משאר מוצרי החנות וכן הגבלת קניה של 3 קילו מכל סוג אחד של ירק. היה גם פרסומות בטלביזיה השבוע על כך בימי שלישי ורביעי.

אנו במשפחה קנינו פעמיים בבוקר ובצהרים. קנינו מוצרי יסוד, כמו: ביצים, לחם חלב. שמרים,תבלינים. ונצלנו את הקניה עד למקסימום האפשרי. לא עברנו כמובן את 3 קילו (מלבד הכרוב שקנינו 3 וחצי, כרוב במחיר 3 ש"ח כך ששלמנו למעשה 1.3 ש"ח לקילו.גם זול). מלבד זאת, יש לנו גם הנחה של עוד 6% בקניה.

יש עוד מבצעים במגה בול או במגה , אך הם לא רלבנטים עבורנו (יש מבצעי עוף ובשר, אך אנחנו קונים בשר ועוף למהדרין ולא כשרות רגילה ), וגם מחיר המוצרים יקר ,גם לאחר המבצע וההנחה.
ברשת יש ששיך לשופרסל השבוע יש מבצעים של מוצרי תינוקות (כנ"ל גם בשופרסל דיל שהתחיל את מבצעי מוצרי התינוקות). בהמשך למבצעים בשבועיים האחרונים
קישור למבצעי השבוע ביש  http://www.yesh.co.il/Yesh/sales/
חיתולי פמפרס 150-111 יחידות אריזת ענק ב- 90 ש"ח.
חיתולי ליטופים סטרצ'  3 יחידות ב-50 ש"ח.   
מטרנה מהדרין (עולה יותר ממטרנה רגילה לא מהדרין) שלב 1,2,3 700 גרם ב-40 ש"ח.
מחית לתינוקות פריטוב(חברה קטנה פרטית) שלב 1 מארז 6 יחידות 130 גרם כל יחידה  ב-14 ש"ח.
סבון אמבט  ג'ונסונס בייבי ליטר 18 ש"ח.
שמפו\אל סבון לתינוקות בייבי כיף ליטר  1+1 חינם.
קרם גוף\שמן לתינוקות בייבי כיף חצי ליטר 1+1 חינם
מגבונים לחים טייגר צארז 5 יחידות*72 דף ב-13 ש"ח.

במבצעי השבוע בכרטיס אשראי יש – אבקת כביסה טייד 9 קילו ב-60 ש"ח (למי שמשתמש ולאוהבי סיכון). יש קפה נמס ג'ייקובס 200 גרם ב-32 ש"ח (לא זול יש מבצע אחר במגה שקונים 2 ב-60 ש"ח) ובעקבות החרם על מים מינרלים ,מבצע מים מינרלים נביעות מארז 6 בקבוקים של ליטר וחצי ב-9 ש"ח,שקל וחצי לבקבוק. ומים בטעמים שוופס ליטר וחצי 1+1 חינם. לא ממליץ בכלל לקנות מים מינרלים ולא מים בטעמים.אין בכלל  כדאיות כלכלית לקניה

השבוע לא הלכתי כלל לקניות ברשת יש ,אין לנו תינוקות בבית ויש לנו אוכל גם לשבוע הבא. נחכה למבצעים רלבנטים יותר עבורנו בשבוע הבא .

יום לייף סטייל בסופר פארם היה בשלישי 26 ביולי,ניצלנו את יום המבצע החד פעמי לקנית מוצרים רלבנטים עבורנו. כאשר יש מחיר זול מאד בפרט למוצר ארוך טווח שלא מתקלקל או לא אפקטיבי ,מומלץ לקנות מלאי לשנה לערך.

מבצעים בכמעט חינם-
קישור למבצעים בכל סניפים- http://www.khinam.co.il/lego_tree.php?instance_id=2&actions=list
יש מבצעי ירקות: אבטיח גזר ארוז בצל יבש וסלק אדום ב-0.89 ש"ח.
יש עשרות מוצרים ב-10 ש"ח בלבד ,
במבצעי השבוע יש מוצרי בונזו לכלבים, סימילאק 1,2,3  400 גרם 3-ב-100. מבצע דג פילה, מבצע מוצרי טיבון וויל ועטרה של שניצלונים טבעות עוף 2 ב-20.
במבצעי חברי מועדון יש טונה סטארקיסט 4 ב-19, שמן חמניות 5 ש"ח. חיתולי דרימס כל הגדלים 25 ש"ח. קפה נמס עלית ארומה קלאסי 15 ש"ח.  אבקת  כביסה קולון 7 וחצי קילו 40 ש"ח. קורנפלקס תלמה 750 גרם 15 ש"ח. ועוד כמה מוצרים(וודקה, פיצה, פפסי קולה וקרטיבים)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה