יום שלישי, 26 ביולי 2011

מרכז הערכה לתפקיד שירות לקוחות בחברת אשראי ויזה כאל בחבר הון אנושי


מרכז הערכה לתפקיד שירות לקוחות בחברת אשראי ויזה כאל בחבר הון אנושי
ב-2008 שלחתי קורות חיים חברת כ"א והשמה חבר הון אנושי. התקשרה אלי רכזת כ"א בחבר הון אנושי בת"א בקשר לעבודה ואחרי ראיון טלפוני קצר  של דרישות תפקיד בסיסיות,היא הציעה לי עבודה בשירות לקוחות בויזה כאל.

היא אמרה שהם מקיימים מרכז ההערכה בחבר הון אנושי בסניף בן יהודה בת"א במקום מרכז ההערכה של ויזה כאל. ולאחר מכן יש ראיון אישי אצל ראש הצוות במוקד בויזה כאל. אמרתי לעצמי מצוין, יש עדיפות ברורה לחברת כ"א שלא אמורה להפלות מועמדים לעומת החברה עצמה. עשיתי כבר מספר ראיונות בויזה כאל: מכירות ,שירות, שירות נוסף.

מרכז ההערכה נקבע לשעה 9 בבוקר לערך. קמתי מוקדם ונסעתי בקו אוטובוס 168 עד שוק הכרמל בת"א ומשם הליכה רגלית של כמה דקות עד לתחילת רחוב בן יהודה-אלנבי. הגעתי כחצי שעה קודם ועליתי בכל אופן למשרדי החברה, הגעתי ואמרתי לפקידה שהגעתי למרכז ההערכה, כבדו אותי בישיבה להמתנה. היה עיתון דה מרקר וישבתי וקראתי.

לקח מראיונות קודמים, לא להגיע כ"כ מוקדם לראיון עבודה ולא לחכות לראיון במשרדי החברה, זה לא מקדם אותך בקבלת עבודה בחברה. המועמד הבא הגיע לאחר רבע שעה והשאר הגיעו כמה דקות לפני הזמן. אף אחד ואחת לא איחרו.

היינו כ-8-9 מועמדים רובם נשים.צעירים עד 25 לערך. אני הייתי הכי מבוגר 30+ . חלק באו לתפקיד שירות לקוחות וחלק למכירות.

הגיעה רכזת כ"א ולקחה אותנו כמה מטרים החוצה לחדר ישיבות שנראה כמו חדר עבודה. התיישבתי קדימה מצד ימין. הרכזת כ"א התחילה בצגת עצמה והתפקידים ומה יהיה במרכז ההערכה וכמה זמן לערך ואת תנאי העבודה בויזה כאל.

התחלנו הצגה עצמית. לאחר מכן היה הפסקה קצרה בעיקר כי לרכזת כ"א היה עבודה(ההפסקה לא בשבילנו), ליד משרדי החברה יש סניף של רכזות כ"א שמקבלות מועמדים לעבודה. כאשר ניסיתי לקבל ראיון\עבודה מאת הרכזות כ"א שהיו בסניף (למרות שכאמור אני במרכז ההערכה היום) ,היא אמרה לי שהן מקבלות רק מי שהן הזמינו לראיון אצלן. מי שלא הוזמן, הם לא מראיינות ולא מציעות כל עבודה. (זה לא עבודה יעילה, זה טפשות) 

 ולאחר מכן דינמיקה קבוצתית. חולק דף שצריך לדרג מועמדים לעבודה לפי סדר קבלתן לעבודה. את מי הייתם מקבלים לעבודה בעדיפות ראשונה ואת מי בעדיפות אחרונה. את הדירוג יש לכתוב על דף חלק ולא על הדף עצמו
כרגיל,דרגתי מהר את המועמדים(דרגתי מספיק פעמים את הדף הזה). וכרגיל רשמתי את הדירוג של האחרים שנמסרו לרכזת כ"א ע"פ בקשתה.

בדינמיקה קבוצתית לא היה לנו הסכמה סופית לגמרי לגבי הדירוג של המועמדים, היו  הרבה חילוקי דעות. לאחר מכן רכזת כ"א שאלה שאלות על הדינמיקה .

שוב יצאנו להפסקה קצרה. לאחריה רכזת כ"א עשתה ראיון אישי קצר לכל אחד ואחת. לשמחתי הייתי באמצע ולא חיכיתי הרבה זמן . לא קבלתי תשובה ישירה מרכזת כ"א שאני לא מתאים לעבודה (כמו שקבלתי מרכזת כ"א בתפקיד פלוס לגבי עבודה בבנק פעולים בתפקיד בנקאי טלפוני),אבל גם לא שאני מתאים לעבודה.   

לאחר כל זה , מי שחשב שהתקבלתי לעבודה או קבלתי טלפון מחבר הון אנושי או מויזה כאל – טועה, ובגדול. לא קבלתי כל טלפון לא מחבר הון אנושי ולא מויזה כאל.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה