יום חמישי, 21 ביולי 2011

איך קונים בזול עם צרכנות נבונה מוצרי תינוקות חיתולים ותחליפי חלב אם?



איך קונים בזול עם צרכנות נבונה מוצרי תינוקות חיתולים ותחליפי חלב אם?
מחירי החיתולים ותחליפי חלב אם ירדו בעקבות החרם הצרכני שהתחיל בקוטג' ונמשך גם לגבי תחליפי חלב אם וחיתולים ,בעיקר בזכות הקבוצה הפעילה בפייסבוק קונים פחות שוברים מחיר של ג'קי אדרי.

המחירים שמוכרים רשתות השיווק (רשתות הפארם –סופר פארם וניופארם, שופרסל,ריבוע כחול, רמי לוי ושאר רשתות פרטיות) את מוצרי תינוקות חיתולים ותחליפי חלב אם הם ללא רווח ואף הפסד. המוצרים נהפכו למוצרים לוס לידר. מוצר שנמכר בהפסד על מנת למשוך לקוחות לרשת שיווק על מנת שיקנו עוד מוצרים ברווח וכך יווצר איזון ורווח יותר לרשת שיווק ולא ילכו למתחרים ,גם כאשר המתחרים נוקטים באותה שיטה.

הריבוע הכחול מייבא מוצרי חיתולי האגיס מטורקיה במקום מהחברה המקומית חוגלה קימברלי, ולכן הריבוע הכחול לא מוכר בהפסד לעומת השאר. והרחיב את מכירת החיתולים  ממגה בול גם למגה למגה בעיר ומגה באינטרנט. המפסידה העיקרית מהמהלך היא חוגלה קימברלי שמפסידה לפחות שליש מהמכירות.

ולכן מומלץ ללקוחות הרלבנטים שיש להם תינוקות קטנים שצורכים חיתולים ותחליפי חלב אם לקנות באגרסיביות בהתאם לצורך ובהתאם לתקציב החודשי. מחיר זול זה לא ימשך תמיד , וכדאי לנצל אותו . להתאים את גודל החיתולים בהתאם לגודל התינוקות ובתהאם לגיל ,לא רק עכשיו אלא גם בעתיד עוד כמה חודשים.

שופרסל דיל מוכרת חיתולי פמפרס 33.5 ליחידה בקניית מארז זוגי. חיתולי האגיס 47.5 ליחידה בקנית זוג. בקנייה מעל 100 שקל ממוצרי החנות. המבצע מיום שלישי עד יום רביעי 20 ביולי. מטרנה 700 גרם ליחידה בקנית זוג 45 ש"ח. סימילאק 900 גרם ליחידה בקנית זוג 59.50

רמי לוי שיווק השקמה מוכרת חיתולי פמפרס ב- 34.90 ש"ח, בנוסף, חיתולי האגיס ב- 35.90 ₪ לחברי מועדון הלקוחות של רמי לוי שיווק השקמה

 הריבוע כחול מוכרת  40 חיתולי האגיס (מספר חיתולים קטן יותר מהאריזה הסטנדרטית ) ב- 27 ש"ח כ-67 אגורות ליחידה. לעומת אריזה סטנדרטי ת 54 יחידות נמכרת לחברי מועדון במחיר 36 ש"ח  כ-66 אגורות ליחידה. מותנה בקניית שאר מוצרי הרשת בסכום מעל ל- 75 שקל, ובהגבלת קניה של 2 יחידות.


טבלת מחירים מלאה של חיתולים ותחליפי חלב אם של כל רשתות השיווק (ריבוע הכחול,שופרסל,רמי לוי) כולל רשתות הפארם  בקישור הבא כאן

מצורף עוד 2  כתבות מכלכליסט:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה