יום רביעי, 27 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות טלפוניות בחברת שיווק ישיר בת"א


ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות טלפוניות בחברת שיווק ישיר בת"א

בשנים 2002-3 שלחתי קורות חיים דרך לוח דרושים בעיתון\אינטרנט של ידיעות לתפקיד מכירות טלפוניות במוקד טלפוני של חברת שיווק ישיר. אותה חברת שיווק ישיר מפרסמת מידי חודש בחוברות חברות האשראי.

מנהל בכיר בחברה יצר איתי קשר טלפוני ולאחר ראיון טלפוני קצר הזמין אותי לראיון עבודה אישי. המוקד  נמצא בקומה 1 בבנין ישן ברחוב בית אלפא צמוד לאיילון דרום  בתל אביב ליד גשר ברחוב יצחק שדה. הראיון נקבע לשעות הצהרים המוקדמות . נסעתי בקו אוטובוס 168 שמגיע בדיוק למקום מהלך דקה אחת מהרחוב.

אין כל שילוט לא בחזית הבנין ולא בתוך הבניינים וגם אין רישום מספרים על הבניינים, ולכן חיפשתי מספר דקות את המקום עד שמצאתי. הגעתי בזמן. המוקד היה ממש בקומת קרקע בכניסה לבנין. נכנסתי למקום. היה מספר חדרים עם פקידות וחדר מנהל וחדר המוקד. בחדר המוקד היה ראש צוות עם כמה מוכרנים.

נכנסתי ואמרתי לראש הצוות שבאתי לראיון עבודה אצלו. אמר בסדר ומאר לי להמתין מספר דקות. מספר דקות האלו הפכו להיות 20 דקות! נראה שראש הצוות ממשיך לנהל  את המוקד ומתעלם מנוכחותי ולקיום ראיון. כנראה שהחברה לא מקבלים עובדים דתיים לעבוד במוקד ויש הפלייה.  

בינתיים הגיעו 2 לקוחות ורצו להחליף\ להחזיר מוצר שקנו. בנוסף הסתכלתי על חדר השירותים וחדר הקפה, הוא היה מלוכלך בצורה מחרידה. לא היה כל עובד ניקיון שם, העובדים היו צריכים לנקות. כל פח השירותים ופח הקפה היה מלא בזבל (הזבל לא הצטבר ביום אחד) .

מקום לא נקי מעיד על מקום עבודה לא מתאים לעובדים, חד משמעי! לא להתחיל לעבוד במקום עבודה כזה, וכל שכן שהעובדים צריכים לנקות ואין עובד ניקיון חיצוני.

בעקבות ההמתנה הארוכה ובעקבות חוסר הניקיון ,החלטתי ללכת ללא כל ראיון ולחזור לבית. לא הודעתי זאת לראש הצוות  אני יכול לציין שבפעם הראשונה וגם האחרונה(בינתיים)שהגעתי למקום העבודה לראיון ויצאתי ללא ראיון כלל.  

לאחר מספר ימים אני מקבל טלפון מאותו מנהל ושואל למה לא הגעתי לראיון? אמרתי לו שהגעתי וספרתי לו על ההמתנה הארוכה ועל חוסר הראיון של ראש הצוות. הוא אמר שאבוא שנית ויערכו לי ראיון. אמרתי לו שאני מצטער ,אבל אני לא מתכוון להגיע לחברה. אני אגיע רק אם אתקבל לתפקיד של ראש צוות במוקד. ובכך נגמרה השיחה.   

כאמור ב-2007 מייד לאחר הפיטורים בדקלה התקשר אלי אותו מנהל לראיון עבודה לתפקיד של מוכר טלפוני בחברה. ספרתי לו את מה שהיה בעבר (ההמתנה הארוכה וחוסר הניקיון והסביבה התעשייתית)  והוא אמר שמוקד החברה עבר למבנה חדש במגדל קני ברק בבני ברק בתחילת רחוב ז'בוטינסקי. אמרתי לו שאני מצטער ,אבל אני לא מתכוון לעבוד אצלך גם במחיר גבוה יותר. (התפרסם גם שאותה חברה לא עמדה במחויבות שלה כלפי לקוחות והיו תביעות).  

עשיתי עוד ראיונות בחברת שיווק ישירות כמו עסקה טובה ועל כך בפוסט הבא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה