יום חמישי, 7 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות לקופות גמל וקרן השתלמות למשווקים פנסיונים בחברת ביטוח איילון גמל בת"א


ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות לקופות גמל וקרן השתלמות למשווקים פנסיונים בחברת ביטוח איילון גמל בת"א
באמצע 2007 הוצע לי תפקיד מתאם פגישות לסוכני ביטוח לקופות גמל וקרנות השתלמות(בעיקר העברות) בחברת איילון גמל בת"א ע"י רכזת כ"א במעוף אנוש בר"ג ,אך העדפתי לא לקבל. והיא הציעה לי תפקיד שירות לקוחות או מכירות בחברת ביטוח אחרת ולא יצא מכך כלום.

לאחר שבוע, לאחר שכבר עברתי עוד עשרות ראיונות טלפוניים ואישיים מחברות כ"א וממעסיקים , ראיתי פרסום מודעת דרושים של התפקיד של תיאום פגישות לסוכני ביטוח לקופות גמל וקרנות השתלמות באיילון גמל ושלחתי קורות חיים. קבלתי טלפון מבחורה צעירה רעות ביטון מנהלת מוקד תיאום פגישות (טלמיטינג) באיילון גמל.

לאחר ראיון טלפוני קצר עם תיאור המשרה ומקום העבודה ברחוב הנגב בת"א ליד תחנה מרכזית ישנה,היא אמרה שאעשה ראיון אצל מנהל הסוכנים עזרא (סוכן ביטוח ב-2011 אמר לי שהוא התקדם מאז) בבנין חברת ביטוח איילון ברחוב אבא הלל ברמת גן ממול בורסת יהלומים ובנין הראל חברה לביטוח.וקבעה לי ראיון איתו בבוקר ב-9 וחצי לערך. ומסרה לי את הטלפון הנייד שלה לכל שאלה ובעיה.

בחברת ביטוח איילון לא נהוג לעשות מרכז ההערכה, ומתבססים בעיקר על ראיונות אישיים של המנהלים הרלבנטים. כאשר היה גיוס גדול של למעלה מ-5 מתאמות פגישה למוקד תיאום פגישות בסוף 2007 , היה בעיקר ראיונות אישיים עם רעות ביטון מנהלת מוקד הטלמיטינג  ואח"כ הדרכה כללית לכל מי שהתקבלה לתפקיד.

לפני שעשיתי בבוקר ראיון בחברת ביטוח איילון, קבעתי ועשיתי עוד ראיון לתפקיד מוכר בחנות נעלים יוקרתיות.על כך בפוסט הבא. הגעתי בזמן. הוזמנתי לחדר ע"י עזרא. היו לו מספר שיחות טלפון עם התפעול של איילון ועם רעות בקשר לסוכנים גם באמצע הראיון. לאחר ראיון אישי קצר כרבע שעה שהצגתי את עצמי בצורה טובה, התקבלתי לעבודה.

הוא עלה איתי לקומה למעלה לצורך ראיון עם מנהלת משאבי אנוש של חברת ביטוח איילון. בנוסף גם צריך לעשות מבחן אמינות ,ומילוי טפסים נוספים להכנת תיק עובד.היו איתי שם עוד 2 עובדים בתהליך קבלה לתפקידים אחרים באיילון.

עברתי כמובן את מבחן האמינות ועשיתי ראיון עם מנהלת משאבי אנוש. לא היה צריך לעשות גם ראיון אישי אצל רעות ביטון מנהלת מוקד הטלמיטינג. הוזמנתי להתחיל במיידית למחרת את התפקיד של תיאום פגישות.כל התהליך לקח שעתיים וחצי לפחות כמו מרכז ההערכה. אבל היה כדאי כדי להתקבל לעבודה.

איילון גמל האמינו בי וביכולות המכירה וניהול משא ומתן שלי וגם להתחייבות שלי להצלחה בתפקיד. לעומת עשרות חברות אחרות וגם כמה רכזות בחברות כ"א שלא האמינו בי כלל: לא ליכולת מכירה ולא להתחייבות ולסיכון , לאחר שלא כ"כ הצלחתי במכירות טלפוניות בדקלה ביטוח ולא עמדתי ביעדים. מי שחשב שאני לא יודע למכור, קבל את התשובה באיילון גמל.     

הצלחתי מאד מעבר למצופה בתיאום פגישות באיילון גמל. בשילוב כמות הפגישות ליום ולחודש,וגם אחוז גבוה של פגישות מקוימות ולא מבוטלות,וגם אחוז גבוה של סגירות בפגישה הראשונה, ולרוב לאחר פגישה שניה ושלישית של הסוכן. כי המנהלת וגם המנהל הבכיר של איילון גמל וגם שאר החברות במוקד האמינו בי שאצליח בתפקיד. תאמינו גם אתם בעובדים שלכם ותקבלו תפוקה ראויה מעל למצופה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה