יום רביעי, 27 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד רפרנט ביטוח חיים בסוכנות ביטוח יניב מוסקוביץ' בר"ג


ראיון עבודה לתפקיד רפרנט ביטוח חיים בסוכנות ביטוח יניב מוסקוביץ' בר"ג
באמצע 2008 שלחתי קורות חיים דרך לוח דרושים באינטרנט לתפקיד רפרנט ביטוח חיים בסוכנות ביטוח יניב מוסקוביץ'. לאחר שסיימתי מרכז ההערכה במכון מיון לבנק מזרחי במכון אדם-מילוא בשיכון דן בת"א,וחיכיתי בתחנת האוטובוס - קבלתי טלפון מסוכן הביטוח יניב מוסקוביץ' לגבי התפקיד.

לאחר שאמר לי שמשרדו נמצא בבית דוד ברחוב ז'בוטינסקי בר"ג פינת בן גוריון, אמרתי לו שאני קרוב אליו, ותוך נסיעה של רבע שעה אוכל כבר לעשות אצלו ראיון עוד היום בשעה הקרובה. הוא אמר שיש לו זמן פנוי וקבענו פגישה ב-12 בצהרים. כאמור האוטובוס הגיע ותוך רבע שעה הגעתי למקום.

נעזרתי בשומר הכניסה ובשילוט של כל קומה, וצלצלתי בפעמון האלקטרוני בכניסה. הסוכן פתח את הדלת ונכנסתי לחדרו במשרד. הראיון ארך כ-25 דקות לערך. ובאמצע לערך נכנס מפקח רכישה של חברת הפניקס והוא חיכה כמה דקות ושמע גם את סוף הראיון (הסוכן והוא חברים קרובים כמה שנים).

בראיון בהתאם לקורות החיים המפורטים, סיפרתי לו את הידע שלי בביטוח בריאות וחיים ,מעבר ב-2 בחינות הביטוח של משרד האוצר- יסודות הביטוח וגמר פנסיוני,ידע במערכות הביטוח בעיקר פניקס. את עבודתי במכירות בחברת ביטוח דקלה, את עבודתי בשירות לקוחות של חברת ביטוח הפניקס. הסוכן עובד עם חברת ביטוח הפניקס בעיקר בביטוח בריאות וחיים פנסיה וביטוח מנהלים. בנוסף לידע  ולניסיון התעסוקתי שלי גם בקופות גמל וקרנות השתלמות מעבודתי באיילון גמל.

הסוכן ביטוח הגדיר את תפקידי כעוזר מנכ"ל (הסוכן ביטוח הוא המנכ"ל)- כל מה שהסוכן ביטוח עושה, אני גם עושה, מלבד המגבלות שיש בחוק שרק סוכן ביטוח יכול לעשות.וגם כמנהל פיתוח עסקי (בעיקר מכירות) בפיננסים בעיקר(גמל השתלמות,חסכון ועוד).

לבסוף הוא עשה לי גם מבחן מעשי: תכתוב את כל היתרונות שיש ליועץ פנסיוני שעובד עם מספר חברות לעומת חברה אחת בלבד. וכמובן לעומת משווקים פנסיונים של חברות ביטוח ובתי השקעות.
עברתי את המבחן בהצלחה (שכחתי רק דבר אחד) .

הוא גם רצה לקבל עלי המלצות וממליצות . נתתי לו את המנהלים בדקלה,איילון גמל והפניקס. לאחר שבוע,לאחר שחזרתי מקניות בצהרים, הוא יצר איתי קשר שוב ושאל אותי עוד כמה שאלות הבהרה לגבי מה שקיבל תשובות מחוות הדעת של הממליצות.

עניתי לו מה שעניתי , והוא אמר לבסוף שהוא מקבל אותי לעבודה  ושאל אותי מתי אני יכול להתחיל. אמרתי לו שיש לו התחייבות אחרת לעבודה השבוע (בחברת כ"א מנפאואר שהובא בפוסט הקודם) ואוכל להתחיל בשבוע הבא. הסוכן הסכים. הגעתי בשבוע הבא והתחלתי את העבודה.

לסוכן ביטוח לא היתה מזכירה במשך כמה חודשים טובים,הסוכן גם לא עשה את העבודה של המזכירה וכך העבודה הצטברה לאורך חודשים עד שהתיוקים והניירת הגיעה ליותר מגובה של מטר וחצי!  ואני הייתי צריך לבצע גם עבודה זו

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה