יום שלישי, 26 ביולי 2011

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בבית השקעות תמיר פישמן


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד שירות לקוחות בבית השקעות תמיר פישמן

ב-2009 שלחתי קורות חיים דרך לוח דרושים jobnet באינטרנט למשרת שירות לקוחות בבית השקעות תמיר פישמן. הם גם חיפשו תיאום פגישות,אך החלטתי שתחום תיאום פגישות לא מתאים לי ולא מוסיף לי כל ידע וניסיון תעסוקתי טוב יותר.

התקשרה אלי רכזת כ"א\ ראש צוות בבית השקעות תמיר פישמן ועשתה לי ראיון טלפוני לתפקיד לפני ראיון אישי בבית השקעות שנמצא ברמת החייל בת"א (2 אוטובוסים שעה בערב -שעה ורבע בבוקר לערך תלוי בעומס  התנועה עם ההמתנות).

ראש הצוות שאלה שאלות בצורה מסוימת שעיקר התשובות הן למה אתה לא מתאים לתפקיד, יותר מלמה אתה כן מתאים לתפקיד ולבית השקעות.  מאסטר בשירות לעומת לא עבדת במוקד שירות. אני עובד לטווח ארוך  לעומת עבדת לזמן קצר במספר עבודות.

כאשר אני נתקל בסוג כזה של שאלות בראיון ,אני פשוט עונה את התשובות (הלא נכונות) בהתאם לשאלות, וברור לי שאני לא אתקבל לעבודה. אני לא אבזבז את זמני על מראיינים לא מקצועיים (הם לא מקצועיים גם בדברים אחרים) ולהוכיח להם שאני מתאים להם. תקבלו אותי לעבודה ותראו את העבודה שלי, באחריות מלאה.

בסוף הראיון בשאלות האחרונות ניכר היה הזלזול בטון דיבורה של ראש הצוות וכמי שתפסה אדם במערומיו. קורות חיים מרשימים לעומת הראיון הטלפוני.

לא עברתי את הראיון הטלפוני (אחד הבודדים מתוך מאות ואלפי ראיונות טלפונים) וגם לא קבלתי כל טלפון שנית מבית השקעות תמיר פישמן.  ולא התקבלתי לעבודה.    


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה