יום ראשון, 24 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד מחסנאי בחברת שיווק


ראיון עבודה לתפקיד מחסנאי בחברת שיווק

1. 2002 לאחר שעברתי קורסים ב-2000-2001 כטכנאי מחשבים ובונה אתרי אינטרנט, קבלתי הפניה של לשכת התעסוקה לעבודה כמחסנאי בחברת שיווק בסוף קרית אריה. מקרית אונו  בקו 68 צריך לנסוע עד צומת גהה- פ"ת ,משם לקחת עוד אוטובוס (כל אוטובוס) לנסיעה ל2 ק"מ- ק"מ וחצי, ומשם ללכת ברגל עוד 10 דקות. (אין אוטובוסים באזור תעשיה של קרית אריה). אפשר לוותר על האוטובוס השני וללכת עוד רבע שעה ברגל.

יצרתי קשר עם המנהל\ הפקידה בהתאם לחוק, אמרו לי להגיע לראיון עבודה ולהגיע עם קורות חיים מודפסים. לאחר הטלטול הגעתי למקום העבודה. במחסן עבדו כ-4 עובדים עם מלגזן וכל אחד ביצע סידור הזמנה של לקוח. הגעתי למשרדים ואמרתי שבאתי לראיון עבודה ומסרתי את קורות החיים המודפסים.

הגיע המנהל וקרא את קורות החיים ואמר שהוא לא יכול לקבל אותי כי עברתי קורסים של היי-טק והוא יודע-חושב שמי שמכוון הי-טק לא יצליח כאן בתפקיד לטווח הארוך ויעזוב במהירות, כך קרה לאחרונה בחברה שלו ,קבל לתפקיד ניהול בכיר מנהל בהיי- טק שעזב לאחר מספר חודשים. ולכן הוא אמר שהוא לא מוכן לקבל אותי לעבודה ורשם זת בטופס ההפניה של לשכת תעסוקה. כמובן שבלשכת התעסוקה אמרו שאני גרמתי לו לא להעסיק אותי. אמרתי להן,תדברו עם המעסיק.    

2. 2001 קבלתי שוב הפניה מלשכת התעסוקה  לעבודה כמחסנאי בחברת ייצור סוגי צינורות מים בפ"ת ברחוב היצירה בקרית אריה (קיימת עד היום) ,הליכה של 5 דקות מצומת גהה. הגעתי למקום והתקבלתי ע"י רכזת כ"א של החברה. היה בחברה מחסנאי צעיר ואני הייתי צריך לעזור לו בתפקיד. החברה מורכבת מ-3: משרדים, מפעל ייצור, ורחבה עם המוצרים המוגמרים.

בעקרון התקבלתי לעבודה ע"י רכזת כ"א ,אם הייתי מסכים לעבוד. אולם הרעש ממפעל הייצור היה גדול, אין כל אטמי אוזניים או מגינים, יש הרבה אבק, יש צינורות כבדים שצריכים להרים בידיים, ועבודה של 10 שעות ביום שמתחילה ב-6.30-7 בבוקר (אני צריך גם להתפלל וגם לאכול לפני העבודה) . ל"שמחתי" מישהו אחר קבל את העבודה,כך שלא נרשם לי סירוב עבודה.

3. ב-2001 הוצע לי עבודה כמתדלק בתחנת דלק במרכז ת"א ליד בית מעריב ,ע"י הפניה של לשכת תעסוקה, מכיוון שאיחרתי ביום להגיע לראיון עבודה, כבר קבלו לעבודה עובד אחר. והפקידה בלשכה הייתה בהלם איך העבודה נתפשה כ"כ מהר לפני שהגעתי.

בנוסף אותה שנה היה פרסום בעיתון המקומי "גל גפן" על עבודה בתחנת דלק פז בקרית אונו כמתדלק. אולם מנהל התחנה אמר לי שהוא לא יכול לקבל אותי לעבודה מכיוון שהתחנה עובדת בשבת והוא צריך עובד שעובד גם בשבת. הוא לא יכול לקבל עובד שלא יעבוד בשבת ויווצר חוסר בשירות במקום.
ממילא אני לא יכול לעבוד במקום עבודה שמחלל שבת,  ואני גם לא יכול לעבוד בשבת.  

מלבד זאת לא הצעתי את עצמי כעובד בתחנת דלק, גם לא כעבודה מועדפת לאחר צבא שמקבלים מביטוח הלאומי כסף. ריח הבנזין חריף וריח שמנים,הכסף שבידי שעלול להיגנב או להיאבד עם קנסות, סכנת שריפה,אין לי רישיון נהיגה ולא כל ידיעה ברכב ועוד- לא מעונין בתפקיד בתנאים אילו . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה