יום שבת, 16 ביולי 2011

ראיון עבודה בדקה ה-90 חברת תיירות בת"א ברחוב המסגר בבית אמפא


בהמשך לפוסט הקודם באופן כללי על הרקע של ראיונות בחברות תיירות ונסיעות.
1.ראיון עבודה בדקה ה-90 חברת תיירות בת"א ברחוב המסגר בבית אמפא
שלחתי קורות חיים לחברת תיירות,קבלתי טלפון מרכזת כ"א ולאחר ראיון טלפוני קצר הוזמנתי לראיון. הראיון נקבע לשעת צהרים מוקדמת. הגעתי למקום אמרתי לפקידת הקבלה שהגעתי לראיון והמתנתי קצת. מנהל המוקד הגיע והלכנו לחדרו במוקד. בדרך ראיתי את המוקד- פתוח לחלוטין. מורכב משולחן ארוך עם עמדות של מחשב ומסכים. בכל שולחן ארוך בכל מעבר יש כ-5 עובדים לערך. כל העובדים והעובדות צעירים, וכמובן אין דתי\ה אחד במוקד.

הראיון היה 20-30 דקות לערך. הראיון היה מקצועי.  עלו השאלות מה הניסיון בשירות? מה הניסיון בתיירות? האם יש לך ידע בתיירות? האם יצאת לחו"ל או לבתי מלון בארץ? האם התחום מעניין אותך? האם אתה יודע למכור? האם אתה יכול לעבוד בסביבה ממוחשבת וללמוד תוכנות תיירות ? ועוד.

כמובן שנפלתי בראיון בעובדות שמעולם לא הייתי בחו"ל (ולא חושב שאהיה), לא הייתי בבתי מלון בארץ בשנים האחרונות. לא היה לי ידע בתיירות. האנגלית שלי סבירה אך לא מספיקה. לא היה דרישה לדבר באנגלית בשיחות במוקד. כנראה יש מוקד או עובדים ייעודים לשיחות באנגלית או כל שיחה אחרת.

המנהל אמר שכל עובד שמתקבל צריך לעבור הכשרה של כמה שבועות בחו"ל בטורקיה בבתי מלון, על מנת שנראה ונדע מה דרישות הלקוחות ומה מציעים בתי המלון שאנו מזמינים ללקוחות. למי שלא יודע חברת נסיעות או תיירות עובדת בין השאר כמתווך בין הנוסע לבין הבית מלון.

המנהל בגדול התרשם ממני לטובה. אך כנראה חשש שמכיוון שלא הייתי בחו"ל עד כה או חוסר ידע בתיירות- אני לא אמשיך בתפקיד לטווח הארוך ואף אעזוב בטווח הקצר, ולכן ההשקעה לא כדאית, למרות שיש תקופת התחייבות לשנה לערך.  האם הוא חשש מי יקרה האם דתי יהיה במוקד תיירות או שחשש שלא אוכל לעבוד עם בנות ועם בגדי ים ?

בסיום הראיון, המנהל ליווה אותי החוצה , כשיצאתי ועברנו במוקד, אמרתי שאני נהנה לראות כ"כ הרבה עובדים צעירים עם מנהלים צעירים.  לא התקבלתי לעבודה, ולא קבלתי כל טלפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה