יום שישי, 29 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בחברת סלולר מירס



ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בחברת סלולר מירס

ב-2007 לאחר סיום תואר ראשון במנהל עסקים, מצאתי מודעות דרושים בלוח ידיעות ושלחתי קורות חיים לתפקיד שירות לקוחות בחברת סלולר מירס. לאחר שבוע לערך, קבלתי טלפון מרכזת כ"א במירס ולאחר ראיון טלפוני קצר ,קבלתי זימון לראיון.

הראיון נקבע לשעות הבוקר המוקדמות, 9 לערך.  כתובת חברת מירס ברחוב תוצרת הארץ פינת יגאל אלון ודרך השלום. נסעתי בקו אוטובוס 56 מקרית אונו לת"א ,קרוב לשעה נסיעה עם הפקקים בבוקר בעיקר באלוף שדה ובסוף דרך השלום, והליכה של דקה.

הגעתי לפני הזמן למקום, וראיתי שכמעט כל המועמדים כבר הגיעו וחיכו בעמידה. אין מקומות ישיבה. זלזול ראשון במועמדים לעבודה.הבנין בפנים בנוי כמרובע ובאמצע יש פטיו כתוצאה מחלל לא בנוי. לא היינו צריכים להירשם.

מרכז ההערכה לא התחיל בזמן, רכזת כ"א הגיעה והובילה אותנו למשרד שהיינו צריכים להפקיד שם תעודות זהות כדי לקבל כרטיס כניסה לבנין. לאחר מכן הובלנו לחדר ישיבות עם שולחן מאד מאד רחב של 2 מטר לערך עם אורך 3 מטר. אני ישבתי בסוף ליד האמצע  ממול רכזות כ"א.  

ניהלו את מרכז ההערכה 2 רכזות כ"א ,ולאחר מכן הצטרפה גם ראש הצוות במוקד שירות לקוחות. היו כ-10 מועמדות בעיקר ,מיעוט גברים. מספר נשים מבוגרות ומספר נשים צעירות. בחורים צעירים. אני הייתי היחידי שיש לו תואר ראשון. כבר בהתחלה משפת הגוף של רכזות כ"א הבנתי שאני לא אתקבל לתפקיד,והבנתי שיש 2 בנות אחרות שיתקבלו.   

רכזת כ"א הציגה את מרכז ההערכה ואת התפקיד ואת תנאי העבודה (יש הסכם קיבוצי וביטוח בריאות עם ביטוח שיניים). לאחר מכן הצגה עצמית עם שאלות של רכזת כ"א. לאחר מכן דינימיקה קבוצתית. התבקשנו לדרג לפי חשיבות פעולות של מוקד שירות. וכמובן דיון על דירוג הפעולות. הגענו להסכמה. ובדיון התברר לי סופית אלו בנות ימשיכו הלאה.

לאחר דינמיקה קבוצתית הייתה הפסקה קצרה שלאחריה בוצעה סלקציה מי ממשיכה  הלאה. התקבלו כ-3 נשים וגבר אחד. הייתה אישה מבוגרת שגרה בנחלת יצחק מספר דקות הליכה מהמוקד שגלתה יכולות גם בהצגה עצמית וגם בדינמיקה הקבוצתית, כמו שאתם מבינים היא התקבלה לתפקיד.  

אני לא נבחרתי להמשך עם ראיון אישי. החזרתי את כרטיס הכניסה ויצאתי החוצה. בד"כ שותקים ולא מדברים עם מועמדים אחרים לאחר מרכז ההערכה.למטה אני אמרתי לבחורה צעירה אחת, שיש לה סיכוי טוב להתקבל לעבודה במקום עבודה אחר, וכדאי שתפנה לחברות אילו. לא התקבלתי לעבודה.

עדכון: היום ב-8 לאוגוסט קבלתי 2 אימיילים זהים בבוקר מחברת מירס שהם תשובה לשליחת קורות חיים ששלחתי לתפקידי מכירה ושירות בחברת מירס. התשובה - לא קבלתי כל עבודה.  וזה לשון המכתב:  

אנו מודים לך על פנייתך לחברת מירס תקשורת, קורות החיים שלך מצויים בידנו.
בשלב זה לא נמצא תפקיד ההולם את כישורך.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לפנות אלך בעתיד, במידה וימצא תפקיד מתאים עבורך.
בהצלחה בהמשך הדרך,


בכבוד רב,  משאבי אנוש  מירס תקשורת בע"מ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה