יום רביעי, 27 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד טיוב נתונים בחברת כ"א מנפאואר בת"א


ראיון עבודה לתפקיד טיוב נתונים בחברת כ"א מנפאואר בת"א

לאחר שלא התקבלתי לתפקיד טלר בבנק מזרחי בפ"ת בתחילת 2008 דרך רכזת כ"א בחברת כ"א מנפאואר סניף בנקים ברחוב רוטשילד בת"א ולא קבלתי כל טלפונים, קבלתי טלפון מרכזת כ"א בחברת כ"א מנפאואר סניף מרכז ברחוב יגאל אלון בת"א פינת דרך השלום.

רכזת כ"א הציעה לי עבודה זמנית בטיוב נתונים של פרויקט בנקאות. הפרויקט היה למיין טפסים של עמלות הבנקים לפי שנים וחודשים, ולהעביר את הנתונים לקובץ אקסל במחשב. יש כמובן חשיבות לסדר ולכתיבה מדויקת מאד ולמהירות הקלדה.

הפרויקט היה בעקבות תביעה ייצוגית נגד הבנקים על תיאום עמלות. העבודה הייתה מטעם בנק ישראל. הריביות והעמלות היו בגדר סוד (של הבנקים) והיינו צריכים להבטיח לשמור זאת בסוד(מי בכלל זוכר את זה ואת מי צריך לעניין הריביות והעמלות שהיו בעבר לפני כמה שנים?)

התקבלתי לעבודה רק על סמך קורות חיים וראיון טלפוני קצר- לא היה כל ראיון אישי. העבודה הייתה לשבוע לערך. העבודה כבר התחילה בחמישי שישי, אולם רכזת כ"א אמרה לי שהם לא זקוקים ליותר עובדים ושאבוא ביום ראשון בשעות הבוקר.

הגעתי ב8-9 לערך בבוקר לסניף יגאל אלון בת"א וגם הגיעו לפני ואחרי עוד כמה עובדים חדשים שמחכים. הגענו הכי מוקדם, ועובדים מחברת כ"א מנפאואר רק התחילו להגיע לעבודה. רכזת כ"א וראש הצוות הגיעו, אך לא אמרו בוקר טוב ונכנסו למשרדם (זה דרך לבחון את המועמדים הממתינים מבלי שיידעו שזאת רכזת כ"א או ראש צוות). באו מספר עובדים שכבר עבדו בחמישי ושישי

באיחור של רבע שעה מהזמן שנקבע(קבלנו על כך משכורת), לאחר מכן ראש הצוות ורכזת כ"א אמרו בוקר טוב והביאו מספר קרטונים של ניירת וסחבנו אותם החוצה עד להטענה בתא המטען של רכב מנהל הצוות.

העבודה הייתה בחדר מרתף בבית קלקא בת"א (מתחת לקומה של חברת כ"א אורטל ברחוב מנחם בגין בת"א) הנשים נסעו ברכב עם ראש הצוות ,והבנים אנחנו הלכנו ברגל כמה דקות עד לשם. הגענו ברגל לפני הרכב. בדרך סיפרתי לבנים את תלאותיי בראיונות עבודה ועם החברות שלא קבלו אותי לעבודה ,והם אמרו לי שאם אני הייתי חילוני , מזמן הייתי מתקבל לעבודה, באחריות.

באותה עבודה גיליתי (כמו כולם) עובדת מעולה , שאין לי מושג איך לא מקבלים אותה לעבודה בחברות. לאחר שעבדנו בזוגות בטיוב הנתונים,ולאחר מיון הניירת,ולאחר שבצעתי עבודה מעולה (כמו השאר), וגמרנו את העבודה לפני הזמן שנקצב (יומיים קודם), הציעו לי לעבוד גם בעוד פרויקט זמני של חברות אשראי. אמרתי שהייתי מוכן ,אך כבר קבלתי עבודה קבועה בסוכנות ביטוח.

ועל כך בפוסט הבא איך התקבלתי לסוכנות ביטוח יניב מוסקוביץ.    


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה