יום שלישי, 26 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד מנהל תיק לקוחות בחברת amg משכנתאות בת"א


ראיון עבודה לתפקיד מנהל תיק לקוחות בחברת amg משכנתאות בת"א

ב-2010 כאשר הייתי סטודנט במהלך טרימסטר בתואר שני במנהל עסקים , שלחתי קורות חיים לתפקיד מנהל תיק לקוחות בחברת amg משכנתאות ברחוב לבונטין בת"א.

חברת amg משכנתאות החברה היא חברה פרטית שנותנת ייעוץ למשכנתאות ללקוחות וגם מנהלת מו"מ עם הבנקים לתנאים טובים יותר ללקוח לעומת לקוח בודד.  בעצם מנהל תיק לקוחות בחברה עושה הכל עבור הלקוח,והלקוח רק צריך לקבל את הייעוץ הנכון ולחתום על המסמכים.

רכזת כ"א בחברת amg משכנתאות יצרה איתי קשר ולאחר ראיון טלפוני קצר הוזמנתי לראיון אצל אותה רכזת כ"א. הראיון נקבע לשעות הבוקר המאוחרות יחסית. לפני ולאחרי היו עוד מועמדים, לא בטוח לאותו תפקיד של ניהול תיק לקוחות.

הכניסה לבנין צריך קוד. הרכזת כ"א לא נתנה לי את הקוד אלמלי ידעתי שצריך קוד,כי הייתי במוקד חברת ביטוח הפניקס שהיה בנין ליד. הקשתי את הקוד ועליתי בקומות במעלית ישנה.

נכנסתי לחברה בקומה ופגשתי סוכן ביטוח שהיה סוכן באיילון גמל שתיאמתי לו פגישות. הוא עבר לחברה זו מאיילון גמל. זה סימן טוב כי באותו יום שהתראיינתי והתקבלתי לעבודה לאיילון גמל הוא גם התקבל לעבודה אחריי בתור. בנוסף שהוא יכול להמליץ עלי בחברה כעובד טוב.  

הגעתי לקבלה ואמרתי שבאתי לראיון אצל רכזת כ"א ,היא הופיעה ואמרה לי להמתין ועוד מעט נתחיל. המתנתי על הספה כמה דקות ארוכות עד שרכזת כ"א הגיעה אלי ואמרה עוד מעט (המעט היה עוד כמה דקות).בזמן ההמתנה היה לקוח עם מנהל תיק לקוחות והיה עוד 2 לקוחות שהמתינו לתורם. בינתיים גם הגיע עוד מראויין לתפקיד לראיון.

המשכתי לחכות עד שרכזת כ"א הכניסה אותי לחדר לראיון. החדר לא היה ריק אלא ישב מנהל בכיר עם עמדה של שולחן ומחשב. החדר היה עם שולחן ארוך שהתאים לחדר ישיבות קטן.

הראיון היה מצוין והתקבלתי לעבודה, כמעט. בסוף רכזת כ"א אומרת לי שהתפקיד דורש שאני בעצמי אקבע לי פגישות ולא שמתאמי פגישות יתאמו לי פגישות, בנוסף לתפקיד העיקרי של פגישות וסגירת עסקאות ייעוץ משכנתאות.

אמרתי שאני סטודנט ואין לי אפשרות גם לעשות תיאום פגישות וגם לעשות ייעוץ בנוסף להדרכה שאני אקבל. בנוסף שבדרישות התפקיד לא היה כתוב שאני צריך לעשות תיאום פגישות, וגם לא לאחר הראיון שעשיתי. תיאום פגישות עושים ועשו בחברה דרך מספר עובדים שמתאמים פגישות למנהלי תיקי לקוחות בעיקר חמות ולא קרות.

רכזת כ"א אמרה, אם כך התפקיד לא מתאים לך. אין לנו כרגע תפקידים של שירות לקוחות ואמרה שקורות החיים שלי מרשימים מאד.   יצאתי באכזבה.

חברה ללימודים מומחית במדיה חברתית ושיווק מהתואר השני במנהל עסקים בנתה ועיצבה לחברה דף אוהדים בפייסבוק. אמרתי לה שאני לא נותן לייק ולא בודק חברות שלא קבלו אותי לעבודה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה