יום רביעי, 13 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד יועץ משכנתאות טלפוני בבנק דיסקונט בת"א


ראיון עבודה לתפקיד יועץ משכנתאות טלפוני בבנק דיסקונט בת"א

שלחתי הרבה פעמים עד היום קורות חיים לתפקיד יועץ משכנתאות טלפוני בבנק דיסקונט. ב-2008 קבלתי טלפון ממכון אדם מילוא בקשר לתפקיד יועץ משכנתאות טלפוני בבנק דיסקונט. רכזת כ"א לאחר ראיון טלפוני קצר הזמינה אותי למרכז ההערכה ולמיונים במכון המיון אדם מילוא.

במכון אדם מילוא ,לא כמו בפילת, יש מבחנים ארוכים וגם יש יותר מבחנים. יום המיונים מתחיל ב-8 ומסתיים ב15-16 בצהרים לערך.כצפוי התחלתי במבחנים פסיכוטכניים שונים, 10 לערך. לאחר,או יותר נכון באמצע היום ואמצע המבחנים,היה דינמיקה קבוצתית. שאספו ממספר חדרים ותפקידים כ12 מועמדים. כל אחד הציג את עצמו בקצרה.

היה מאבחן גבר. כמו שכתבתי בפוסט אחר, הוא היה בתוכנית טריוויה, אם הידע שלו באבחון היה כמו הידע שלו בטריוויה,מצב המועמדים היה לא טוב.אותו מאבחן במכון מיון אדם מילוא מעולם לא המליץ עלי באופן חיובי רק שלילי. כך שאם אני מוזמן למכון מיון אדם מילוא, אני מסרב. אני לא מעונין לבזבז את זמני ולחסום את אפשרות המיון העתידית בכישלון ,וכן את כספי החברה המזמינה.  

בדינמיקה קבוצתית כל אחד קבל חלק מהשלם של פעולה שאפשר לבצע- לבנות בנין. מבחינת חפש את המטמון. הקבוצה הייתה צריכה לעבור בין כולם ולהתאים את הפעולות לבניה. אני כמובן התחלתי לרשום כל מה שכל אחד אמר וכמובן הייתי אחד הפעילים. הנקודה שחלק לא אמר את הכל ומאר רק חלק, כך שהיו עוד נתונים חסרים. אני אמרתי מה שיש לי לקראת הסוף. כמו שהבנת, לא הצלחנו לפתור את החידה בזמן. כצפוי כולם טענו שהיה סבבה ומרתק. כמו בכל דינמיקה היו כמה פסיביים לגמרי.

לא היה ראיון אישי עם מאבחנת. לא התקבלתי לעבודה. לא קבלתי טלפון שלא התקבלתי. לא כתבתי כאן וגם לא בשאר פוסטים על מרכז ההערכה והמבחנים של מכון מיון. אכתוב בעתיד פוסטים רבים על מכוני מיון, ואיך מצליחים לעבור את המשוכות.      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה