יום ראשון, 24 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד ראש צוות בחברת אופנה בקניון קרית אונו


ראיון עבודה לתפקיד ראש צוות בחברת אופנה  בקניון קרית אונו
אני גר בקרית אונו. בקרית אונו בנו פתחו קניון במרכז העיר,כמה דקות ממקום מגוריי. ולכן עדיף לי לעבוד ליד הבית ללא נסיעות ויותר זמן פנוי ללימודים, בפרט שתכננתי להתחיל תואר שני במנהל עסקים.
1.ב-2008 שלחתי קורות חיים לתפקיד ראש צוות בחברת אופנה בקניון קרית אונו. קבלתי טלפון מעובדת החנות שמנהלת החנות מעוניינת להיפגש איתי לראיון עבודה בקשר לעבודה בחנות בהמשך לקורות החיים ששלחתי.

קבעתי שעה לראיון בערב והגעתי כמובן בלבוש דתי,את הציציות הכנסתי פנימה ולא הוצאתי החוצה.
הגעתי ושאלתי את הזבנית בקופה היכן יושבת מנהלת החנות וכי הוזמנתי לראיון עבודה אצלה.
בחנות עבדו 3 נשים במשמרת ערב, אחת מבוגרת ושתים צעירות.

הזבנית קראה למנהלת, המנהלת יצאה מהחדר שלה.כאשר ראתה אותי, היא הבינה שהיא עשתה "טעות". היא לא הסתכלה בקורות חיים שלי , ושאלה אותי מספר שאלות באמצע החנות! היא אפילו לא הזמינה אותי להיכנס פנימה לחדר. שאלה האם עבדתי בעבר בחנות אופנה? עניתי שלא,עבדתי ברשתות שיווק. האם יש לך ידע באופנה ? עניתי שלא.

לאחר התשובות לשאלות היא סיכמה ואמרה : אם כך העבודה לא רלבנטית עבורך, אני דורשת ניסיון בחנות אופנה ובאופנה. שאלתי אותה לאיזה תפקיד רצית לייעד אותי? היא ענתה לראש צוות במשמרת ערב. כמובן ששאלתי אותה,הרי בקורות חיים שלי לא מצוין שאני עבדתי בחנות אופנה ואין לי ידע באופנה, אם כך למה הזמנת אותי לראיון עבודה? שאלה שנותרה ללא מענה.

2.בנוסף באותו קניון בקרית אונו שלחתי קורות חיים לתפקיד מוכר בחנות מתנות. קבלתי טלפון מבעלת המקום והוזמנתי להגיע לראיון בשעה מסוימת בערב. לא היה בחנות מוכר מבלעדי בעלת המקום,ולא מובן לי למה היא צריכה עוד מוכר כאשר היא יכולה להסתדר לבד.כאשר נכנסתי לקניון ועליתה לקומה העליונה ,הסתכלתי מבחוץ  על החנות וראיתי מי קונה (בעיקר אנשים מבוגרים וזקנים)  ומה המוצרים (לא סטנדרטים), הלכתי אחורה ולא נכנסתי לחנות. בעלת החנות שהסתכלה גם החוצה , כנראה הבינה שאני המרואיין ולא התקשרה אלי לשאול מדוע לא באתי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה