יום חמישי, 21 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד נציג שירות בפרטנר ראש העין


ראיון עבודה לתפקיד נציג שירות בפרטנר ראש העין
שלחתי שבוע שעבר ויותר קורות חיים לתפקיד נציג שירות במוקד החרדי בי"ם ובפארק אפק בראש העין בחברת סלולר פרטנר. מכיוון שהיה לי תקלת שמע בטלפון הנייד לא יכולתי לדבר עם רכזת כ"א מפרטנר שבוע שעבר. אחרי שהחלפתי שלשום טלפון נייד ואפשר לדבר ולשמוע , אתמול קבלתי שוב טלפון מרכזת כ"א בפרטנר בקשר לתפקיד. ראיון הטלפוני ארך מספר דקות.

בראיון הטלפוני יש שאלה ראשונית בסיסית: איזה תפקיד אתה מחפש? עניתי תפקיד שירות ובק אופיס. רכזת כ"א עשתה רק בירור של הדרישות העבודה הבסיסיות: קורס שמתחיל באמצע אוגוסט מ-8 עד 17.30 ואף יותר ,כולל יום שישי.למשך חודש וחצי.יש חובה להיות בקורס מידי יום. יש חובה 4 משמרות לפחות בשבוע. זה יכול להסתדר לי עם יום לימודים אחד בערב. יש שנת התחייבות (עבור הקורס האינטנסיבי).

שאלה לגבי ציפיות שכר, אמרתי 5000 ש"ח למשרה מלאה כולל נסיעות ותנאים. היא אמרה ששכר הבסיס 4100 ש"ח (שכר מינימום) ועד בונוס של יעדי שירות ותנאים ושעות נוספות השכר יגיע ל-5000 בהתאם לציפיות. שאלה למקום מגורים ,עם ההתאמה לתחבורה ציבורית. וגם שאלה האם אני יודע היכן ממוקם פארק אפק בראש העין. 

שאלות פרטיות: האם יש לך קרובי משפחה בפרטנר? (לא) , האם אתה חייב כסף לאורנג'? (לא, אני לא לקוח אורנג'). תשובה חיובית –מסיימת את הראיון. תמיד יש לומר בראיון שאין לך קרובי משפחה בחברה וגם לחתום על כך, בפרט ששם המשפחה שלך נפוץ כמו כהן, לוי וכיוצא. גם אם בעתיד יעלו עליך ,הבחירה בך הייתה מקצועית ולא קשורה ליחסי קרבה. אין לפסול אותך רק משום שאתם קרובי משפחה של עובדים ,בפרט אם אתם עובדים במחלקות אחרות.

אין כל ראיון טלפוני ! כל השאלות הרלבנטיות יהיו במרכז ההערכה.מלבד השאלה האם עבדתי במוקד שירות (עבדתי בפרק זמן קצר ואני מאסטר בשירות ואחד הטובים בארץ בשירות), מה התפקיד האחרון שלך ? (עוזר מרצה באקדמיה)

לא יהיו מבחנים על מחשב,רק הצגה עצמית ודינמיקה קבוצתית עם עוד הרבה מועמדים לעבודה שימשך לערך שעתיים. וכמובן השאלה הרגילה,איך זה נשמע לך? (נשמע אורנג' ,תנאים כאלה רק אורנג' יכולה להציג), והאם זה רלבנטי ? והאם זה מתאים לך ?(שעות עבודה ושעות הקורס).האם אתה פנוי מיידית ? כן( למרות שהעבודה מתחילה עוד 3 שבועות ),שאלה ממש לא רלבנטית.
רכזת כ"א שלחה אלי במייל את כל הפרטים ליצירת קשר ועל מרכז ההערכה וכך רצוי וראוי לעשות. נושא המייל: פרטנר הרבה יותר ממקום עבודה,וגם תמונה בהודעה מצד שמאל עם הסבר למטה מדוע זה נכון.

וזה לשון המייל- מסוגנן ומעוצב יפה.(עם הוספות שלי בסוגריים).
בהמשך לשיחתנו הנעימה (ההדגשה שלי), נשמח לפגוש אותך. (אפשר להוסיף- על מנת לבחון  התאמתך לתפקיד (שירות\מכירה וכיוצא) בפרטנר.)
מתי?                 ביום חמישי, ה- 21.7.2011 בשעה 10:00.
איפה?              ברחוב העמל 8, איזור התעשייה פארק אפק, ראש העין.
איך מגיעים ?      ניתן להגיע ברכבת לתחנת ראש העין צפון, ומשם לקחת את קו מספר 1 של חברת קווים. דרך נוספת- קו 186 של חברת אפיקים, מפתח תקווה.
לא לשכוח:          להביא איתך ת"ז, או רישיון נהיגה. אם יש ברשותך אישור לגבי הארכת זמן במבחנים, אנא הבא אותו איתך.
 חשוב לי מאוד שתגיע, אך במידה ולא תוכל להגיע אנא עדכן אותי במייל חוזר  או בטלפון  0547815958.  כמובן, שבכל שאלה, אתה מוזמן ליצור עמי קשר.
למידע נוסף על תחום השירות והמכירה והעבודה בפרטנר בכלל, אני ממליצה לך להיכנס לקישור הבא כדי  להתרשם: http://www.orange.co.il/careers/
מאחלת לך הרבה בהצלחה,

יעל  054-7816648   מראיינת טלפונית גיוס פרטנר | אדם מילא

בנוסף התקשרה אלי היום בבוקר רכזת כ"א מפרטנר ושאלה האם אני מגיע מחר לראיון ? עניתי שכן. אני לא סוגר את האפשרויות ומתנגד, לפני שאני בוחן הכל והאם יש כדאיות.

היום בצהרים השבתי לה במייל חוזר  כדלהלן.

לא אוכל להגיע מחר לפרטנר
תנאי השכר ותנאי העבודה, והסעות נראים פחות טוב מאשר חברות אחרות 
שכר בסיס (מינימום) לנציג שירות בחברת סלולר (אחד התפקידים הקשים בשירות). ואת מדברת כאן עם מומחה ומאסטר בשירות 
בנוסף עדין צריך לעשות שעות נוספות בתפקיד ואין אפשרות למשרה מלאה בלבד ,אין מה לדבר על משרה חלקית של שעות.
קו 186 נוסע מפ"ת לפארק אפק ולאריאל בבוקר כל חצי שעה. אך בחזרה מאריאל לפ"ת הקו נוסע כל שעה -שעתיים.
אין כדאיות עבורי לבזבז 3 שעות על נסיעות  ועוד שעתיים על מרכז הערכה עם עוד 15 אנשים צעירים ,
ולבסוף לקבל תשובה שלילית. בנוסף שמועד העבודה יותר מ-3 שבועות
התקשרו אלי עד היום מזה 10 שנים עשרות פניות מפרטנר ,ועדין דבר לא השתנה גם לא בהחלפת המנכ"לים ובעל השליטה .
חברים שעובדים בפרטנר המליצו לי לא לפנות ולנסות להתקבל לעבודה בפרטנר, כי פרטנר מפלה מועמדים ולא מקבלים עובדים חרדים ערבים ואתיופיים למוקד החילוני בראש העין 
כאשר לא תפלו מועמדים לתפקיד, וכאשר יהיו תנאי ההעסקה טובים יותר  של נציגי שירות -יהיה רלבנטי שאגיע ואתקבל לעבוד. אחרת -לא רלבנטי כלל .
אנא עדכנו זאת במחשוב שלך במשאבי אנוש, שלא יצרו איתי קשר, אם התנאים לא השתנו.
הסלוגן פרטנר,לאנשים שמחפשים יותר ממקום עבודה - זה כלל לא מקום עבודה -זה עבדות. אני מחפש מקום עבודה ולא מעבר למקום עבודה. המעבר בא לכסות את  חוסר מקום עבודה ראוי
בתודה מראש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה