יום שישי, 29 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בסוכנות ביטוח של בנק הפועלים בפ"ת


ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בסוכנות ביטוח של בנק הפועלים בפ"ת
בהמשך לפוסט הקודם, היה לי עוד ראיון אישי באותה סוכנות ביטוח של בנק פועלים. ב-2010 הייתי בסוף התואר השני במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו ולאחר שעברתי את 2 מבחני הביטוח של משרד האוצר יסודות הביטוח וגמר פנסיוני.

חבר שלי בחור דתי. הוא עבד בסוכנות כמה שנים,עבר את מבחני הביטוח וקבל  תעודת סוכן ביטוח ויועץ פנסיוני.למרות שהוא עובד מצוין (אני יכול להעיד על זה) הוא  פוטר מהסוכנות כמה חודשים לפני כן. הסיבה הידועה שהוא מרוויח יותר כסף והסוכנות רוצה לקצץ במשכורות ולהעסיק עובדים עם משכורת נמוכה יותר. בנוסף שהמנהלת רצתה שהוא יעשה שעות נוספות גם ביום שלישי שהוא לומד  והוא חייב להיות בקורס ניהול תיקי השקעות. כיום הוא מצא עבודה טובה כבודק תוכנה בחברת מנורה.

מסיפור המעשה הבנתי גם שהסוכנות ביטוח לא מעוניינת בהעסקת עובדים דתיים, אך יחד עם זאת לא אבדתי תקוה וסיכוי. צריך לברר זאת לפני שקובעים עובדה והתרשמות לא טובה.

מצאתי מודעה בלוח דרושים באינטרנט (זהו אין כבר חיפוש מודעות דרושים בעיתון , אלא הכל דרך האינטרנט) שלחתי קורות חיים לתפקיד שירות לקוחות מכירות טלפוניות בסוכנות ביטוח של בנק הפועלים ברחוב רוטשילד בפ"ת (ליד השוק). לאחר כמה ימים קבלתי טלפון ממנהלת המוקד  בסוכנות ביטוח ולאחר ראיון טלפוני קצר ,קבלתי זימון לראיון.

הראיון נקבע לשעות הבוקר המאוחרות. נסעתי בקו אוטובוס 76 שעוצר ממש ליד ולאחר בדיקת השומר עליתי במעלית (לקומה יש רק 4 קומות) התברר שנמסר לי הקומה הלא נכונה. אני גם ידעתי מהראיון הקודם שהקומה לא נכונה,אך חשבתי ששינו את הקומות והמוקדים בסוכנות הביטוח . הגעתי לקומה 3 , שהייתה עם מוקד שירות הלקוחות.לאחר הצלצול , פתחו לי את הדלת ואמרתי שבאתי לראיון אצל המנהלת, הזמינו אותי לשבת ,ישבתי וחיכיתי.

לאחר מספר דקות באה המנהלת והזמינה אותי להיכנס לחדרה ולהתחיל בראיון. הראיון היה קצר ושגרתי, לא מעבר לכך. הצגתי את יכולות השירות והמכירה שלי. את המעבר במבחני הביטוח, את הידע בביטוח, את התואר שני במנהל עסקים, ואמרתי שאני פנוי למשרה מלאה מלבד יום המבחנים. זה כנראה לא כ"כ הרשים את המנהלת, לא התקבלתי לעבודה. ולא יצרו איתי כל קשר טלפוני או במכתב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה