יום ראשון, 3 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד תביעות בכלל בריאות וחיים בכלבו שלום בת"א


ראיון עבודה לתפקיד תביעות בכלל בריאות וחיים בכלבו שלום בת"א
בסוף 2009 לאחר ששלחתי קורות חיים לכלל ביטוח, קבלתי טלפון ממנהל מוקד תביעות בכלל ביטוח מכלבו שלום.לאחר ראיון טלפוני קצר , הוא ביקש שאבוא לראיון עוד באותו יום בשעה 16.00. 

לכלבו שלום יש רק אוטובוס אחד מקרית אונו ,קו 168. קו 68 מגיע למנחם בגין בת"א וצריך ללכת עוד 10 דקות ברגל. האוטובוס יוצא כל חצי שעה עגולה בד"כ.זמן הגעה בצהרים לתחנה בכלבו שלום הוא עד שעה אחת . לא יצאתי מוקדם ב-14.30  אלא המתנתי לאוטובוס שעה 15.00. הוא לא הגיע. חיכיתי עד 15.30 וחזרתי לבית והתקשרתי אליו ואמרתי לו שלא אוכל להגיע כי האוטובוס לא הגיע. הוא קבע לי זמן לראיון למחרת בבוקר.

הגעתי לפני הזמן ועליתי במדרגות ובמעליות בבנין כלבו שלום, קצת מסובך אך הצלחתי בעזרת כמה מאבטחים מבוגרים אדיבים.

מנהל מוקד תביעות כצפוי הוא עו"ד. שעות העבודה הן 8-17 לערך בשכר גלובלי ולא לפני שעה  יחסית נמוך כ-5000 ₪ לחודש.השכר בכלל ביטוח נמוך מאשר שאר חברות הביטוח. ההכשרה היא לא בקורס אלא תוך כדי עבודה ועם הכשרה פרטנית מעבדת תביעות במוקד.

במוקד יש הרבה עבודה, כי יש יותר תביעות וגם יש פחות עובדים יחסית לתביעות ולכן הלחץ על העובדים גדול יותר. בד"כ יש דחיה של תביעות ופחות קבלת תביעות של תובעים(לקוחות חברת הביטוח), העיקר להוריד את מספר התביעות. התביעות בטור העבודה של עובד תביעות יכולה לעבור את מספר 100 בקלות.

מנהל המוקד היה גם סטודנט , כך  שהוא הבין והסכים שבתקופת מבחנים ולימודים אוכל לצאת יותר מוקדם או לקבל יום חופש. היה לי סה"כ קורס אחד עד שנים בשבוע ויכולתי לא להגיע או להגיע מאוחר יותר לקורס. המבחנים והלימודים מתחילים ב-16.30.  

שאל שאלות מקצועיות, והצגתי את עצמי הכי טוב שיש ביחס של ידע מקצועי בביטוח, ניסיון תעסוקתי בביטוח ועוד. בסוף הראיון אמר לי שבנוסף לראיון אצלו, אני צריך לעשות ראיון אצל רכזת כ"א בכלל ביטוח  ומבחנים פסיכוטכנים. מכיוון שאתמול היו ראיונות של 2 בנות שהם גם היו בראיון אצל רכזות כ"א יתכן שכבר קבלו את הבנות ולא צריך מעבר לכך ולכן הוא ביקש ממני להגיע אליו אתמול לפני הבנות.

הוא שלח מייל לרכזת כ"א, בסגנון כתיבתו ותנועות הגוף בעיקר הידיים הוא דמה מאד לסוכן הביטוח יניב מוסקוביץ שעבדתי אצלו , תנועות גוף שלו והקריאה ההפוכה דרך המקלדת  אמרה לי שהסיכוי לקבלה קלוש. רציתי לומר לו שרכזת כ"א לא תתרשם ממה שכתבת במייל ,אך לא אמרתי כלום.

כמו שאתם מבינים לא קבלתי כל טלפון מרכזת כ"א בכלל. למרות שמנהל המוקד נתן לי את הטלפון הנייד שלו,לא התקשרתי ולא ראיתי צורך להתקשר אליו בקשר למשרה. לאחר ראיון מי שירצה שאני אעבוד אצלו שיתקשר אלי, אם הוא לא הבין לאחר ראיון שאני העובד שהכי טוב וזה מה שהוא מחפש- חבל על הזמן שלי ושלו בעבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה