יום שבת, 16 ביולי 2011

ראיון עבודה חברת תיירות בת"א בתחילת רחוב החשמונאים פינת מנחם בגין


ראיון עבודה חברת תיירות בת"א בתחילת רחוב החשמונאים פינת מנחם בגין
 באותו זמן ששלחתי קורות חיים והייתי בראיון בדיזנהאוז , שלחתי גם קורות חיים לחברת התיירות בת"א לתפקיד שירות לקוחות ומכירות. המשרה הייתה זמנית לכמה חודשים לעונה העמוסה של הקיץ.
המזכירה בחברת התיירות והנסיעות יצרה איתי קשר ולאחר ראיון קצר ,הוזמנתי לראיון אישי עם מנהלת החברה לשעות הצהרים.

מכיוון שלא היה אז מפות,לא יכולתי לדעת האם החברה  נמצאת בתחילת הרחוב או סוף הרחוב. ולכן לצערי עשיתי סיבוב ארוך של הליכה. נכנסתי לבנין היה שומר, שאל לרצוני ואמרתי שבאתי לראיון עבודה בחברת התיירות. אפשר לי להיכנס פנימה- אין כניסה ישירה,יש מחסום.

באתי בזמן. עליתי לחברה התיירות ואמרתי לפקידת הקבלה שבאתי לראיון עבודה. המתנתי עד שהמנהלת תתפנה מעבודתה. כאשר יש ראיון אישי עם המנהל ,הראיון לא יהיה אף פעם בזמן עקב מרואיינים אחרים או עבודה דחופה של המנהלת וכיוצא.יש להיערך לכך בהתאם ויש להמתין בסבלנות.

כמובן שבזמן שהמתנתי לא הסתכלתי כל הקירות, אלא על הפליירים של חברת התיירות שמפוזרים בחברה , שנותנת ללקוחות שלה. המטרה- כדי להבין מהו קהל היעד , מה השווקים ובתי המלון בארץ ובחו"ל. האם מדובר בחברה גדולה ופעילה או בחברה קטנה עם פעילות נישה ולא קהל גדול.
בראיון עלו אותם שאלות שהיו בראיונות הקודמים לענין ידע ניסיון בתיירות ובתוכנות תיירות ,אם כי ההקפדה של המנהלת לכך הייתה נמוכה יותר.
לא התקבלתי לעבודה.  

4. ראיון עבודה חברת תיירות באור יהודה אזור תעשיה ישן ליד חאן הדקל
זוכר שהיה לי ראיון עבודה בחברת תיירות זו אך לא זוכר את שאר הפרטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה