יום חמישי, 14 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד תמיכה טכנית לטלפון סלולרי בכלנית כרמון לחברת פלאפון


ראיון עבודה לתפקיד תמיכה טכנית לטלפון סלולרי בכלנית כרמון לחברת פלאפון
ב-2009 כאשר כבר התחלתי את התואר השני במנהל עסקים שלחתי קורות חיים לתפקיד תמיכה טכנית לטלפונים סלולריים לחברת כלנית כרמון. שלחתי גם קורות חיים לתמיכה (help desk) למוצרי חברת מייקרוסופט.

קבלתי טלפון מרכזת כ"א או ממנהלת המוקד מכלנית כרמון בת"א ולאחר ראיון טלפוני קצר, הוזמנתי לראיון עבודה בכלנית כרמון בת"א בקומה 1 , רחוב ליד רחוב המסגר. הראיון נקבע לשעות הבוקר 10 לערך. העבודה במוקד תמיכה טכנית היא מיקור חוץ לחברת פלאפון. הקורס מטעם חברת פלאפון וגם מנהל הצוות מטעם חברת פלאפון

נסעתי בקו 168 והגעתי בזמן. המוקד בכלנית כרמון צמוד לחדר חברת כ"א עתיד ת"א שהייתי בעבר בכמה ראיונות פרונטלים אצל רכזות כ"א, אך לא קבלתי כל עבודה, ועל כך בפוסט הבא.  אמרתי לרכזת כ"א שבאתי לראיון,והוזמנתי להיכנס לחדר ולעשות מבחן ממוחשב קצר. מי שלא עובר את המבחן, לא ממשיך הלאה. במבחן היה שאלות חשיבה ושאלות התנהגותיות בקשר לעבודה.

סיימתי את המבחן וגם עברתי את המבחן, ונתבקשתי להמתין עד לראיון עם רכזת כ"א. הוזמנו מספר של מועמדים מתאימים בשעות שונות וראיון אישי עם רכזת כ"א נעשה בשיטת הסרט הנע. בינתיים נתנו לי לעשות האזנות למשך חצי שעה לערך לנציג תמיכה במוקד. החברה רצתה להגדיל את מספר התומכים במוקד.

לאחר שהרכזת כ"א גמרה עם ראיון עבודה עם מועמד אחד מתאים.הוזמנתי לראיון. הראיון נערך בחדר לא מרוהט, קבלו חדרים חדשים נוספים למוקד. יהיה מרוהט לאחר תקופת זמן (לאחר שנסיים הקורס עוד חודש וחצי)

הראיון ארך 15-20 דקות לערך. נשאלתי בראיון שאלות בסיסיות על היכולות שלי בתמיכה ובשירות (טכנאי מחשבים ובונה אתרי אינטרנט, ידע בסלולר, מאסטר בשירות, יכולת הסבר והדרכה, עבודה עם סטודנטים וסטודנט תואר שני ועוד), עם סימולציה קצרה של שירות. כמצופה בתמיכה טכנית אין כמעט נשים, ולכן לא נשאלתי על כך (איך דתי יכול לעבוד עם נשים). יש יחס של 10\90 עד 20\80.

לאחר מכן הוזמנתי לחדר מנהלת המוקד לקבלת הנחיות ונהלים כלליות בקשר למוקד. התקבלתי לעבודה. רכזת כ"א נתנה לי טפסים וחתמתי כצפוי על מסמכי תחילת עבודה. חוזה עבודה וכרטיס עובד ושמירת סודיות ועוד.

נמסר לי ע"י רכזת כ"א להגיע מחר- מחרותים בבוקר לתחילת קורס בפלאפון תמיכה טכנית בבנין קונקורד של פלאפון בקומה העליונה ברחוב בן גוריון בבני ברק. 

איך היה בקורס בפלאפון והעבודה בכלנית כרמון על כך בפוסט הבא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה