יום שני, 11 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות שטח ושירות לקוחות בסוכנות ביטוח מדנס בת"א


ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות שטח ושירות לקוחות בסוכנות ביטוח מדנס בת"א

1.באמצע 2008 לאחר שסיימתי לעבוד באיילון גמל ולאחר שעברתי את 2 בחינות הביטוח של משרד האוצר: יסודות הביטוח וגמר פנסיוני, ועדין לא עברתי (עד היום) מקצועית א' , כדי שאוכל להתחיל התמחות ולקבל תעודה של יועץ פנסיוני .

שלחתי קורות חיים לאיש מכירות שטח חיים ובריאות לסוכנות ביטוח מדנס. קבלתי טלפון מפקידת המנכ"ל בקשר למשרה ולאחר ראיון טלפוני קצר תיאמה לי פגישה בשעה 12 בצהרים עם מנכ"ל סוכנות ביטוח מדנס, לא פחות . הפקידה הזהירה אותי שזה הראיון האחרון, כי הוא יוצא לפגישה והוא מראיין כמה מועמדים משעה 10. אמרתי בסדר גמור. כתובת סוכנות הביטוח מדנס היא ממש ליד אולם יד אליהו של מכבי ת"א בשכונת יד אליהו בת"א.

לפני כן רכזת כ"א בחברת כ"א תיאמה לי ראיון לתפקיד תמיכה טכנית ב-012 סמייל ברמת גן בשעה 10 וחצי. תיארתי כבר את הראיון.ולצערי ההמתנה הארוכה ומבחן ידע עם ראיון אישי הסתיים ב- 11.50 לערך.

למה לא עזבתי את 012 סמייל בר"ג לטובת ראיון במדנס ? למרות שאישית אני יודע שעבודה בסוכנות ביטוח מדנס מתאימה יותר עם שכר גבוה מאשר 012 סמייל וגם סיכויי להתקבל לעבודה גדולים יותר ממדנס מאשר ב-012 סמייל, אך מכיוון שמדובר בהצעה של רכזת כ"א ,אי אפשר לא להגיע לראיון  או לעזוב את המקום באמצע ,כי אחרת רכזת כ"א וחברת כ"א הספציפית לא תציע לי יותר הצעות עבודה נוספות,והמצב יהיה גרוע יותר כאשר לא אתקבל לעבודה במדנס.

תפסתי מונית שירות ונסעתי איתה עד בית מעריב. נהג המונית עשה עצמו כלא יודע ולא עצר בבית מעריב אלא עלה על הגשר ועצר אחריו לאחר עשרות מטרים. המרחק בין בית מעריב ליד אליהו הוא ק"מ וחצי לערך.בשעה 12 שהייתי בדרך במונית התקשרה אליי הפקידה ושאלה האם אני בדרך, ואמרתי שאני בדרך ואגיע עוד 10 דקות לערך.

לאחר ריצה מאומצת לאורך כביש יצחק שדה בת"א ועל הגשר, הגעתי לכתובת הסוכנות ב-12.20 .הפקידה התקשרה אלי אז (שאני עייף וצמא מהחום) ואמרה שאי אפשר להתחיל ראיון, כי המנכ"ל יוצא בעוד כמה דקות, ורצתה לקבוע לי ראיון בזמן אחר.

הייתי מאד מאוכזב מכך שלא הגעתי לראיון בזמן ואין ראיון (בפרט של012 סמייל לא התקבלתי) ואמרתי לה שאני לא מעונין לקבוע זמן אחר, אם אני קובע זמן לראיון ואני לא מצליח להגיע בזמן, זה אומר שמלכתחילה העבודה לא מתאימה. הפקידה הבינה מדבריי אחרת, ואמרה : לא מספיק שלא הגעת באשמתך לראיון,אתה מטיל עלינו את האחריות?  לאחר מכן עוד כמחצית השעה ב-13.00 היה לי עוד ראיון עבודה במקום אחר ליד והלכתי אליו.

2. ב-2009 שלחתי שוב מספר קורות חיים לסוכנות ביטוח מדנס לתפקיד שירות לקוחות. משרה של 8 שעות משכורת של 4500 בתחילה עד 5000 ₪. באחת הפעמים קבלתי טלפון ממאבחנת מחוות דעת שנמצאת בבית בסר בר"ג מול אצטדיון ר"ג. ואמרה שהיא מתקשרת אלי בעקבות שליחת קורות החיים שלי למדנס, וחוות דעת עושה את המיונים לתפקיד, ולכן נתבקשתי להגיע לחוות דעת כדי לעבור מיונים של מבחנים פסיכוטכנים וראיון אישי ועוד.

אמרתי למאבחנת שבעבר הייתי פעם אחת בחוות דעת וקבלתי חוות דעת שלילית למעסיק , ואין לי כל ענין לעבור אצלם את תהליך המיון שוב, אני לא מבזבז את זמני במאבחנת לא מקצועית. כמובן שהמאבחנת ניסתה לשכנע אותי מעט שאגיע וללא תהליך המיון לא אוכל להתקבל לעבודה. אמרתי לה שכרצונה ובכך נסגרה השיחה.

3. ב-2009 שוב לאחר שליחת מספר קורות חיים לסוכנות ביטוח מדנס לתפקיד שירות לקוחות קבלתי עוד טלפון מהסוכנות כנראה מרכזת כ"א  בסוכנות, ולאחר ראיון טלפוני קצר, היא החליטה שאני לא מתאים לתפקיד בסוכנות ואין מה להמשיך בתהליך. פשוט מדהים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה