יום רביעי, 27 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות טלפוניות בחברת שיווק ישיר עסקה טובה בת"א


ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות טלפוניות בחברת שיווק ישיר עסקה טובה בת"א

ב-2001 חיפשתי עבודה. מצאתי מודעת דרושים בעיתון ידיעות לתפקיד מוכר טלפוני בחברת שיווק ישיר עסקה טובה שנמצאת במרתף בכלבו שלום בת"א. שלחתי קורות חיים לחברה בפקס. לאחר כמה ימים , יצרה איתי קשר רכזת כ"א צעירה מחברת עסקה טובה ולאחר ראיון טלפוני קצר זמנה אותי לראיון אישי אצלה.

הראיון נקבע לשעות הבוקר המאוחרות. נסעתי בקו אוטובוס 168 שמגיע ממש לכלבו שלום. ירדתי למטה לקומת המרתף,חיפשתי את חדר רכזת כ"א,היה סמוך למחסן החברה שעשו וביצעו הזמנות. רכזת כ"א הייתה בחדרה, נכנסתי והתקבלתי לראיון .

הראיון היה קצר כ-5 דקות שבו לראשונה שמעתי מפי רכזת כ"א בחברה מסחרית שהם לא מקבלים לעבודה עובדים דתיים, ולכן אי אפשר לקבל אותך למרות ואם אתה עונה על דרישות התפקיד. יצאתי מהמקום בהרגשה כבדה גם של חוסר עבודה,וגם של בזבוז כמה שעות נסיעה וכסף עבור חברה כזו.

הנקודה החשובה יותר הוא שאני הייתי לקוח של מספר שנים של חברה זו וקניתי ממנה מוצרים בזול בסך של אלפי שקלים. אני כלקוח דתי- החברה מסכימה. אך אני כעובד דתי בחברה- החברה לא מסכימה. מייד לא המשכתי לקנות מאותה חברה ובקשתי להסיר אותי מרשימת התפוצה שלהם (עוד לפני שהחוק נכנס) אך נאמר לי שאם אני רוצה הסרה,אני צריך לשלוח מכתב לכתובת מסוימת עם בקשת הסרה. אמרתי שאין בעיה ושימשיכו לשלוח לי דואר שילך לפח ויפסידו כסף.

למרות שהחברה שלחה אלי דואר עם מבצעים והנחות מספר פעמים,לא קניתי כלום. החברה לא שלחה אלי עוד פרסומים רק לאחר מספר חודשים לאחר שבטלתי לגמרי את כרטיס האשראי בבנק.

לא תבעתי את החברה בבית דין לעבודה על הפלייה, וזה היה טעות שלא תבעתי על הפלייה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה