יום חמישי, 7 ביולי 2011

צרכנות השבוע ברשתות שיווק כולל מבצעים וקופונים והנחה על מוצרי יסוד


צרכנות השבוע ברשתות שיווק כולל מבצעים וקופונים והנחה על מוצרי יסוד  

יש המשך להנחה על מוצרי יסוד בסיסיים. ברמי לוי יש הנחה של 30%, ובמגה בול ובמגה יש הנחה של 10%. דוגמאות למוצרי יסוד: חלב ליטר, לחם אחיד, חלה, לבן גיל, שמנת חמוצה ועוד. לנו יש עוד הנחה של 12% במגה. בשופרסל וגם ברשת יש לציבור החרדי אין כל הנחה על מוצרי יסוד בסיסיים, ולכן מוצרי יסוד יש לקנות ברשתות שנותנות הנחה ולא בשופרסל.

במגזר הקוטג' והגבינה הלבנה : המחיר במגה הוא 5 וחצי. בשופרסל גם 5 וחצי ליחידה ו-2 יחידות ב-10 ₪. ברמי לוי המחיר קבוע ל-4.90 ₪ בלבד וגם בעוד כמה רשתות פרטיות.  לנו יש הנחה של 12% במגה כך שמחיר ליחידה הוא 4.82 ₪. 

מבצעי השבוע בכמעט חינם בכל שבוע מעודכן מידי שבוע כאן. כמו כל שבוע יש מבצע ירקות ובשר ועופות קפוא או טרי.מחירים זולים ומומלצים יש לבחון ולבדוק רק את הכשרות המתאימה.

תחרות מבצעים יותר משתלמים ברשתות בסופר-פארם או ניו-פארם כתבה בגלובס.

במגה ובמגה בול יש המשך של מבצעים מידי שבוע שבועיים של 1+1 ועוד עשרות מוצרים בהנחה של 25%. יחד עם זאת, שליש מהמוצרים המוצעים הם לא מזון והמחיר גם לאחר הנחה גבוה ולכן הם לא רלבנטים לנו כלל. ההנחה הניתנת היא למחיר יקר מאד, וגם לאחר ההנחה ברשת זולה אחרת,המחיר ללא הנחה זול יותר ממוצר שנמכר בהנחה במגה.

המוצר היחיד שקניתי השבוע במגה היה זית מושחרים ללא גלעין של יבנה בהשגחת חת"ם סופר פ"ת שנמכר 2 יחידות ב-15 (מחיר ליחידה 10 ש"ח ! ברשתות זולות אחרות 8 ש"ח). לנו יש הנחה של 12% ולכן המחיר הסופי הוא 6.6 ₪ ליחידה, מחיר סביר. במבצע של רשת יש בחודש שעבר קניתי  זיתים ירוקים ללא גרעין ב6 וחצי ₪ לעומת 8 ₪. להזכיר לך שחלק ממחיר הזיתים (וכן של כל קופסאות השימורים כולל טונה וסרדין)  הוא אריזת הפח שעלתה עקב התייקרות חומר הגלם של הפח.

שופרסל פרסמה מספר קופונים אתמול ברביעי בישראל היום (ויתכן גם בשאר עיתונים) למספר מוצרים בהנחה.מימוש הקופונים רק למי שחבר מועדון לקוחות בשופרסל, מי שלא חבר מועדון, אין הנחת קופונים ויש מחיר רגיל. מומלץ להצטרף למועדון לקוחות בפרט שקונים שם הרבה ויש הרבה מוצרים בהנחה רק לחבר מועדון.

מחירי המוצרים בקופונים מוצעים בזול ויש כדאיות קניה. הקופון מאפשר קנית יחידה אחת בלבד.
אפשרי לקנות באותה קניה במספר קופונים מספר מוצרים. זמן הקופונים ל-3 ימים בלבד עד ל-9 ביולי.ותקף רק בשופרסל דיל ושופרסל שלי,ולא בשופרסל אקספרס ושופרסל ישיר. כמובן שמותנה עד גמר המלאי.

הקופון הכדאי והבריא ביותר הוא קורנפלקס תלמה 750 גרם  ב-10 ₪ בלבד. נמכר מינימום ב-15-20 שקל ליחידה. מארז שישיית קוקה קולה ליטר וחצי ב-20 ₪  (3.33 ₪ ליחידה במקום 5-6 ₪ ) הכי זול שיש,יחד עם זאת קולה היא לא מוצר בריא כלל , גלידת קרמיסימו וניל קילו ושליש ב-10 ₪. חיתולי האגיס ב-40 ₪.

שישית בירה גולדסטאר 330 מ"ל בבקבוק זכוכית או בפחית ב-20 ₪ (18.20 ₪ ,20 פחות פקדון 1.8 ₪, 6*30 אגורות),גם אחרי הנחה מחיר לא זול יחסית- אפשר לקנות בקבוקי בירה לבנה (ממספר חברות) של חצי ליטר עם פקדון 1.2 ₪ יותר זול, בפרט מי שקונה מחנות ושותה במקום ומקבל החזר מיידי על הפקדון,ובעצם משלם על הבירה ללא פיקדון כלל.  ונייר טואלט לילי פסטל 32 גלילים ב-27 ₪. נכון שאיכות ניר טואלט גבוה יותר אך המחיר מאד יקר גם לאחר הנחה יחסית למחיר ניר טואלט אחר. לא מומלץ לקנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה