יום שני, 11 ביולי 2011

ראיון עבודה לתפקיד יועץ משכנתאות בבנק דיסקונט בת"א


ראיון עבודה לתפקיד יועץ משכנתאות בבנק דיסקונט בת"א
ב-2007 לאחר סיום תואר ראשון במנהל עסקים ולאחר עבודה במכירות טלפוניות בחברת ביטוח דקלה, היה קמפיין פרסומי למשכנתאות  של בנק דיסקונט. היה עומס רב על המוקד הטלפוני ובנק דיסקונט רצה לגייס יותר עובדים שיוכלו לטפל בפניות של הלקוחות,ההכשרה הייתה מועטה ומהירה, מי שגויס לעבודה לא היה מיועד ממש לתפקיד יועץ משכנתאות כפי שאנו מכירים מהבנק, יתכן שבעתיד הוא יקבל הכשרה מקצועית רחבה וגדולה יותר. 

שלחתי קורות חיים למשרה  יועץ משכנתאות טלפוני בבנק דיסקונט שהיה גם משרה זמנית של 3 חודשים. קבלתי טלפון מרכז כ"א מבנק דיסקונט , ולאחר ראיון טלפוני קצר הוזמנתי לראיון.

הראיון היה (בקומה 1 או 2) בבנין דיסקונט בת"א ברחוב סמטת בית השואבה(רחוב צדדי וקצר) בפינת אמצע רחוב אלנבי. נסעתי בקו 168 וירדתי בפינת אלנבי והלכתי לאורך הרחוב כ-10 דקות לערך. לאחר אישור המאבטח עליתי לקומה הרלבנטית ואמרתי שבאתי לראיון. המתנתי מעט עד שרכז כ"א יהיה מוכן (היה לו עבודה שם..).

נכנסתי לחדר הראיון שהיה ממש צר, נראה שמקום העבודה הוא בגדר צינוק ולא בגדר מקום עבודה.
הראיון ארך לערך 15 דקות. נשאלתי בעיקר למה אני מחפש תפקיד זוטר לאחר תואר ראשון במנהל עסקים, התפקיד מתאים גם למי סיים תעודת בגרות, והתפקיד גם זמני לכמה חודשים? ועוד כמה שאלות לא רלבנטיות לתפקיד.  אמרתי שאני מעוניין להשתלב בבנק ותפקיד זמני גם רלבנטי עבורי,ואוכל להוכיח לכם את היכולות והכישורים שלי בטווח הזמן הקצר.אם תתרשמו לטובה תוכלו לקבל אותי לעבודה קבועה, אם לא,לא הפסדתם (בכסף) את תהליך המיון המורכב.

כמובן שפרטתי את הניסיון הרלבנטי והידע שלי בתחום.למרות שאני מתאים לכל דרישות התפקיד, אבל כנראה אני לא מתאים לדרישות הבנק. מהסביבה ומרכז כ"א קבלתי את התחושה שלא מקבלים דתיים למוקד בפרט שרוב המוקד הוא נשים. הבנתי שיצאתי משם שלא התקבלתי לעבודה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה