יום רביעי, 13 ביולי 2011

מה המבצעים של השבוע ברשת יש , ואיך קונים בזול עם צרכנות נבונה?


מה המבצעים של השבוע ברשת יש , ואיך קונים בזול עם צרכנות נבונה?
השבוע  יש  מספר מבצעים שווים לקניה. המבצעים מותנים בקניה של 100 ש"ח עם 2 מימושים בלבד ללקוח.
http://www.yesh.co.il/Yesh/sales/  קישור למבצעי יש מעודכנים מידי שבוע.

שמן קנולה יש 3 ב-20 (יחידה 6.33 ש"ח במקום 9 ש"ח ליחידה) ,קניתי 6. עשינו שיא חדש בצריכת שמן קנולה 10 בקבוקים בחודש. 12 בקבוקים שקניתי לפני חודש וחצי במבצע ביש נגמרו. זה הסיבה שאנו קונים מלאי על מנת לקנות בזול ללא לחץ  וקניה ביוקר כאשר אין לך את המוצר הנחוץ והרצוי בבית. קונים בזול כאשר יש לך את המוצר בבית, ואחרי קניה זולה אפשר להמשיך לצרוך יותר.

לחם אחיד פרוס מתנה. לא אחיד פרוס של החברה אלא לחם אחיד שיש פרסה אותו עם שקית. לצערנו קבלנו לחם עם עובש וצריך להחזיר.אכלנו חצי לחם. נראה מה תהיה תגובת המנהל ברשת על כך.

קורנפלקס טעים 750 גרם ב-10 ש"ח במקום 14 ש"ח. כבר כתבתי שבוע שעבר  שרשת יש מקדמת את המוצר כבר חודש. בנוסף יש המשך למבצעי הקורנפלקס בחודש האחרון. השאלה אם גם שבוע הבא ימשך מבצעי הקורנפלקס או שיהיה רגיעה. קניתי אחד לטעימה.

עוגיות יש 600 גרם ב-10 ש"ח. במקום 14 ש"ח . במספר טעמים, שוקולד, וניל ,שוקולד צ'יפס ועוד. אני קניתי  יחידה אחת בטעם שוקולד צ'יפס.יש לי מספיק פתי בר.  המחיר לא כ"כ זול, להזכיר לך ,אני קונה 100 גרם בשקל. כאן זה יותר משקל וחצי, יחד עם זאת יחסית למחיר המקובל בעוגיות - המחיר זול, והוא עומד במחיר סביר .

שמפו\מרכך הוואי 2 יחידות 400 גרם ב-10 ש"ח. שווה קניה.מומלץ

דיאט קולה 3+3 חינם. שווה קניה למי שקונה. לא  ממליץ עקב הבריאות גם בדיאט. המנהל טען שאין דיאט קולה בסניף בני ברק כי עיריית בני ברק החליטה על איכות חיים שמסגרתה הסניף לא מקבל סחורה ביום אלא רק בלילה. גם לא למבצעים , או הנחות אחרות מה שפוגע בקהל הצרכנים שמגיע לחנות ולא מקבל סחורה. מכיוון שקוקה קולה לא הגיעה בלילה, אין סחורה באותו יום  עד למחרת. למרות שקוקה קולה עצמה נמצאת מאות מטרים ספורים מהסניף. פשוט חלם.

משקה קל ג'אמפ ליטר וחצי  3 ב-10 .מחיר סביר. להזכירך אנו לא שותים שום משקה קל. חבל על הכסף.
משקה אנרגיה אקסל 2+2 חינם  250 מ"ל. רלבנטי רק למי ששותה.

תפוצ'יפס 200 גרם גדול 1+1 חינם.עם מלח. מחיר ליחידה 10.20 ש"ח. (25 ש"ח לקילו) יחסית למחיר תפוח אדמה שעולה 2 ש"ח עם טיגון בחצי ליטר שמן קנולה  ב-4 ש"ח ועם אפשרות חיתוך דק , עם פחות מלח או ללא מלח . חשבון פשוט שאין כדאיות כלכלית בקניה. גם שלפני חודש היה מבצע דומה למי שמחזיק בכרטיס אשראי יש לא קניתי.

וכמובן מבצע ירקות , מותנה עד 3 ק"ג לפריט. תפוח אדמה לבן ומלון ב-2 ש"ח , מלפפון,בצל,אבטיח, כרוב לבן וחציל  בשקל וחצי.

עדין נמשך מבצע קטניות מיה 2+1 . וגם מבצעים של קורנפלקס מבוגרים (כמו ברנפלקס ודליפקאן) 2 ב-34. בשופרסל דיל מציעים 2 ב-32. בכמעט חינם מציעים מחיר דומה ליש. 2 ב-35.
כנפיים עוף ב-10 ש"ח לא היה במלאי. עדין יש מבצע גבינות וקוטג' 2 ב-10.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה