יום ראשון, 17 ביולי 2011


המבצעים השבוע בכמעט חינם ואיך אפשר לקנות בזול עם צרכנות נבונה?

במגה ומגה בול העלו את מחיר הגבינה הלבנה והקוטג' מ5 וחצי שקל לגביע 250 גרם ל-6 ש"ח. הציבור אדיש וממשיך לקנות ביוקר. אין המשך החרם

בכמעט חינם יש תמיד מבצעים של ירקות ושל בשר ועופות. זה עיקר הרווח של הרשת, כ-30% לפחות מההכנסות. יש מבצעי השבוע ויש מבצעים למועדון לקוחות. כל המבצעים מותנים בקניה מעל 100 ש"ח ומוגבל ליחידה אחת

מבצעי ירקות : קניתי אבטיח ומילון בשקל וחצי לקילו (9 קילו אבטיח אחד) תפוח אדמה, סלק אדום,כרוב ובצל יבש – כולם ב1.89 ש"ח לקילו. פלפל חריף , פלפל ירוק כהה, חצילים,דלעת ודלורית –כולם במחיר 2.89 לקילו. כל הירקות מלבד אבטיח ותפוח אדמה יש התניית קניה של 3 קילו. אפשר לעשות קניה כפולה \חשבון כפול של ירקות.

בשר אנחנו קונים רק בהכשר בית יוסף עטרה ורק בהכשר הרב מחפוד. נמשך אותו מבצעים של בשר משבוע שעבר .כל מבצעי הבשר והעוף מותנים בקניה של 100 ש"ח.  3 יחידות 400 גרם נקניקיות עוף קפוא ב-20 שקל. טחון קפוא עטרה קילו ב-25 ש"ח.

יש בשר בהשגחת הרב מחפוד- עוף שלם ב-18 שקל. חזה עוף, כרעיים וירכיים עוף ב-20 שקל. יש אותם מבצעים גם בהכשר פלייש לאשכנזים.

מבצעי השבוע - קמח וסולת 5 ב-10 מחיר זול וכדאי, שבוע שעבר היה 4 ב-10 . מומלץ. שמן חמניות 6 ש"ח בקנית 3 יחידות שמן חמניות ,למי שצורך מחיר הגון וסביר.

צ'יפס 2 קילו וחצי ב-15 ש"ח. כאשר קילו תפו"א עולה רק 2 שקל= 5 שקל ,פחות קליפה 6 שקל, הכנה עוד שקל . לסיכום מחיר כפול. זה מה שאתם משלמים על נוחות וחוסר הכנה. וזה עוד במבצע.
יש מארז תפוציפס 3+1 עולה 8 ש"ח.

באופן קבוע כל מוצרי החלב יקרים ומומלץ לא לקנות .יש כמה מבצעי חלב סבירים של טרה : 2 קוטג ב-10 (נמכר קוטג אחד ב-5.90)  8 לבניה ב-10. 5-6 מעדנים ב-10 .

יש מבצע באופן קבוע שמותנה בקניה מעל ל100 ש"ח ממוצרי החנות . מבצע בלוגרית וצפתית של משק צוריאל 300 גרם ב-10 ש"ח (אותו דבר גם מחלבת גד). המחיר הרגיל 50 ש"ח. יש מבצע כפיר שהוא לא גבינה צהובה אלא בעיקר חלבון חלב לא ממליץ לקנות. ולא ממליץ לקנות כלל גבינה צהובה עקב היוקר. אל תתפלאו שאתם משלמים ההרבה על פיצה כאשר יש בקושי גבינה צהובה למעלה.

במבצעי מועדון לקוחות  - יש גלידה קרמיסימו  של שטראוס 1.33 ליטר 10 ש"ח.(דומה לשבוע שעבר ).   שמפו פינוק 700 מ"ל  9 ש"ח.

דג נסיכת הנילוס קפוא 20 ש"ח לקילו, לקחת בחשבון שלפחות 20% קרח.

שישיית ארסי קולה לטר וחצי 15 ש"ח ,2 וחצי ליחידה (קוקה קולה 5-4.5 שקל ליחידה בשישיה). לא ממליץ לקנות קולה גם במחיר הוגן. לא בריא

יש מבצעים בהתאם לחרם המזון : על טיטולים – פמפרס בכל הגדלים 40 שקל. מטרנה חלבי שלב 123 700 גרם 50 שקל. מומלץ להשוות מחירים בין הרשתות, יש הוזלות ברשתות ואפשר לקנות סטוקים מותאמים.

שניצל לילדים מאמא עוף 15 שקל ,לבחון את הכשרות. שינוי חברה ממבצע בשבוע שעבר על תירס טבעול ונקניקיות זוגלובק וטירת צבי.

הצטרפות למועדון לקוחות לא בחינם אלא עולה תשלום 30 ש"ח וקבלת כרטיס. אין כרטיס אשראי של כמעט חינם. אפשר לקבל הנחה קבועה מכמעט חינם מכרטיס מוץ בנקאי דרך חברת האשראי או בנקים.אנו מקבלים הנחה קבועה של 3% על כל קניה בכמעט חינם מכרטיס אשראי קמעונאי מבנק יהב. אפשר לבחור  10 חברות קמעונאות (אופנה ,מזון בעיקר).

מי שמשלם במזומן לא באשראי מעל לקניה 300 ש"ח מקבל הנחה 2% מהקניה.אנו מקבלים הנחה גדולה יותר של אחוז באשראי, לא כדאי. וממילא אנו משלמים באשראי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה