יום ראשון, 17 ביולי 2011

מחזור תוכן, איך מייצרים הרבה תוכן במגבלת הזמן


מחזור תוכן, איך מייצרים הרבה תוכן במגבלת הזמן ?
הפוסט נכתב מקיצור הרצאת וויבינר של רוזין רוזנבלום כתיבה אפקטיבית עם קרן כהן מקייסי קולג', אמצע יולי 2011.

לינק לאתר האינטרנט של קייסי קולג    http://kccollege.co.il/myblog/
כתבתי את רוב ההרצאה . לצערי חלק מההרצאה לא כתבתי ,כי לא הספקתי.לא הכנסתי את התשובות לשאלות . ההרצאה נכתבה as is ללא עריכה.  

לקחת את  התוכן ,לשכפל באריזה חדשה ולמנף את התוכן, לחשוף עוד צדדים ופנים של התוכן. לקחת את התוכן שכבר עשינו, ולהחליט ברמת אסטרטגיה שנושאי תוכן ימחזרו במשך הזמן. ויש חומר שלא ימוחזר. לעשות זאת נכון. לעשות פיצרים של התוכן. יש אפקטיביות וענין בחומר מסוים .

יתרון – 1. עיקר העבודה כבר נעשתה. 2. מגוון בכמות של תוכן. 3. תוכן בעומקים והרחבות שונות מזוויות שונות.
מטרת ייצור  תוכן לקריאת התכנים של הלקוחות. ללא קריאה אין טעם לפרסום התוכן. וכן צריך לעשות הנעה לפעולה.והלקוחות יממשו את תוכן. וכך לקרב את התכנים שלי אליהם. ככל שיש שיתוף בתכנים ,כך יש יותר סיכוי  לחשיפת התכנים. בערוצים שונים רואים אותנו בצורות שונות ובמומחיות שונה- ספר, וידיאו, שמע. ולכן לא לבחור בהפצת תכנים רק בערוץ אחד.

אי-בוק ספר אלקטרוני חייב להיות הרבה עמודים ולא מספר דפים או מאמר בלבד. יש תוכן בתשלום(לא רק כסף) . על מאמר או דוח מיוחד או ווידיאו מבקשים תשלום -לשלם בשם ומייל או הצטרפות לרשימת תפוצה. חייבים לעשות התאמה נכונה.

לא מציעים מפת דרכים רק  2 שלבים מתוך 10,ולא את הכל. צריך להגדיר ולתת מתחילה ועד סוף. או מספר תהליכים מתחילה ועד סוף של כל תהליך.

כל סוג תוכן יכול וצריך להיות במספר אריזות תוכן שונות.
1.תוכן הדרכה, how to do  איך לעשות משהו? בתחום הפתרון שיש לך להציע, השימוש במוצר או בפתרון .מאד קל יחסית למי שלא מומחה בכתיבה. כותב באופן מובנה עם הסבר נוסף.  שחזור עם לקוח בקשר לעבודה. או למוצר. (בעצם נהלי עבודה).

כל מה שרצית לדעת, השאלות שאתם נשאלים ע"י הלקוחות. או שאלות שאף אחד לא שאל, ולכתוב שאלות שלא נשאלו עם תשובות, שאלות שחשוב ללקוח לשאול ולדעת ,גם אם לא נשאלו ע"י הלקוח . הכותרות תשובות לשאלות החשובות בתחום ה.. שפונות בעיקר לכאב של הלקוח.

2.ראיונות מומחים – לראיין מישהו\מישהי מומחים בתחום שלך . שמע, ווידיאו, וויבינר. אם אני מראיין מישהו מומחה ,הוא יקח את הלקוחות שלי לא ? ממש לא ותוכלו רק להרוויח מכך ולא להפסיד. הרחבה - יגרום האצלה למומחיות שלך והעצמה ובבטחון שלך במה שאתם עושים. אתם מביאים יותר ערך לקהל שלך וזה לא פוגע בך.
אין הגהה בשיחה בלייב. בהקלטה יש לעשות עריכה .מי שמתקשה בכתיבה – יכול לדבר להקליט ולתמלל , קל יותר עבורו ואח"כ יש לעשות עריכה מסוימת לשמע.

אפשר לראיין את הלקוחות איך השתמשו במוצר ואיך הוא מיישם את השירות  ,אפשר לקוחות מרוצים ונאמנים, וכך אפשר ליצור לקוח מרוצה ונאמן, כאשר מתענינים בהם וכך יש לך אפשרות ליצירת קשר על הלקוח ביצירת ענים משותף. אתם כבעל עסק מגלים הרבה על המוצר שלך מהלקוחות . ויש לך אפשרות לשיווק נוסף ללקוחות נוספים פוטנציאלים עם הפתרונות וההצעות של הלקוח וגם מספר לך מה צריך להתמקד במוצר, או אילו כאבים ללקוח המוצר פותר. אפשר לעשות מיתוג מחדש למוצר,וכך להרוויח יותר.

הצעה ללקוחות - צלמו 3 שימושים במוצר שלי ולעשות תחרות, פרסים וכיוצא. באתר אינטרנט ובמדיה חברתית. שיתוף. תראו שימוש יצירתי במוצר.

סיפורי הצלחה עם לקוחות ,המלצות של לקוחות. שייך לשיווק מהפה לאוזן, מאד אפקטיבי ללקוח. אתה לא בין הלקוחות הראשוניןם ויש לקוחות מרוצים וגם נאמנים שניסו את המוצר בהצלחה וזה התאים להם. יתכן מאד שהמוצר יתאים גם לכאב שלי כלקוח וייתן פתרון.

אפשר שתספרו את סיפור העסק - למה אתם בעסק ,איך הגעתם לזה ומדוע? אפשר לרגש וליצור חיבור עם הלקוח. לא רק לדבר על עצמך , אלא סיפור העסק כחלק  מהאריזה.

אפשר לדבר עם ועל המתחרים ומה יש לי להציע לעומת אחרים. יש מספר פתרונות לאותו פתרון באותו תחום .זה מעצים את המקצועיות שלך. מי שמומחה בתחום אמור לדעת את כל התחום מה הפתרון שלו ומה הפתרונות האחרים שהוא לא מציע, החסרונות והיתרונות. הלקוח יעריך זאת יותר  ורובם יבחרו בך ולא במתחרים (המיעוט כפויי טובה או סיבת מחיר).

אפשר לשתף תוכן עם מישהו אחר, לצרף אותו או להצטרף למישהו אחר בתוכן שלו. לקחת תוכן מסוים (ווידאו, סרטונים, שמע ועוד) ולשתף עם הלקוחות, במדיה החברתית.

לא להפוך להיות מתווכים של תוכן . חייב להיות טביעת האצבע שלכם. הזווית שלך . לעשות קישורים עם הפן האישי.

ממה צריך להיזהר במחזור? להיזהר מלהיות שקופים , בין מומחה לבין מביא לגובה העיניים. יש הרבה תוכן שאפשר לקשר ולצרף .בנית התוכן שלך יותר מאשר של אחרים.

להכניס  לאריזות – פוסט,מאמר. תמונות, סרטון וידיאו, דוח מיוחד. מפת דרכים ,מפת חשיבה. המחשה חזותית של המידע. פוסט קאסט- שמע, מצגת,  וובינר, אי-בוק ספראלקטרוני או ספר נייר לקריאה. תוכן עניניים כותרות ,פסקאות פסקאות משנה, רוח בין משפט למשפט שורה וחצי וכיוצא.

סרטון יש פרסום ויראלי אפשר לגבות תשלום. מיתוג אישי באינטרנט.  ערכות - חיבור של מספר פורמטים = ספר שמע , וידיאו  תמורת תשלום אחד, יחסית גבוה.

סרטון האריזה בפלטמופרמה: בלוג, אתר אינטרנט, אתר סרטונים ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה