יום שלישי, 26 ביולי 2011

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד תיאום פגישות בבית השקעות דש


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד תיאום פגישות בבית השקעות דש

לאחר שסיימתי את עבודתי בצורה מצויינת באיילון גמל בתפקיד תיאום פגישות בתחילת 2008 , לאחר כמה חודשים מאז שלחתי קורות חיים לתפקיד תיאום פגישות בבית השקעות דש בת"א. בנוסף גם שלחתי קורות חיים ישירות לראש צוות במוקד בדש. יצרה איתי קשר ראש צוות בדש בקשר לקורות חיים והציעה לי את התפקיד תיאום פגישות בדש.

אמרתי לה לבסוף שאני מעוניין בתפקיד של שירות לקוחות מאשר תפקיד של תיאום פגישות. ראש צוות קבלה את דעתי ונתנה לי את המייל האישי של ראש צוות במוקד שירות לקוחות. שלחתי לה מייל, אך כל תשובה לא קבלתי עד כה.

אפשר לומר שעשיתי טעות שלא הלכתי לראיון עבודה בדש גם לתפקיד תיאום פגישות. יתכן שהייתי יכול להתברג גם בתפקיד אחר מתאים לי יותר.

בהמשך הזמן מספר רכזות כ"א הציעו לי תפקיד של תיאום פגישות בבתי השקעות, כמו:פסגות,באיילון גמל ועוד, אך סירבתי לקבל את ההצעות בטענה שמיציתי את תחום תיאום הפגישות ואני מחפש תפקיד ברמה גבוהה יותר.

אני טוען שיכולת תיאום הפגישות לסוכני גמל והשתלמות ירדו בדרסטיות ויש יותר קושי לשכנוע ולסגירת עסקאות בשנים 2009-2010 לעומת 2006-2007 בתחילת הרפורמה ולפני המשבר הכלכלי העולמי עם ההפסדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה